7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    mytecmaster

Macbook pro 13 inch earl 2011 Power probleem

Nu is het twee keer voorgekomen dat ik mijn Macbook niet van stroom kon voorzien, het meest voor de hand liggende is de poweradapter.
    De eerste keer was mijn accu leeg en kon ik hem niet meer aan krijgen, na een tijdje de powerplug in en uit het stopcontact gehaald te hebben werkte het ineens weer (lichtje op de adapter ging weer aan, en de macbook ook). Echter gebeurde het nu net weer ik ging weg, met de gedachten macbook aan het laden toen ik terug kwam was die uit en weer niet aan te krijgen. Na een hele lange tijd in en uitpluggen van de kabel doet mijn mac het weer. Iemand een idee wat voor probleem het kan zijn?

Bijdrager
    Ravenshield

Probeer een andere adapter?

Bijdrager
    mytecmaster

Ja maar zodra het dus 1x werkt, werkt het gewoon weer. Daarom ook zeer lastig te testen, want om nu een nieuwe te kopen voor niks(80euro).

Bijdrager
    Ravenshield

Vraag eens in een apple store of ze nog zo een adapter hebben liggen om eens te testen ter plaatse

Bijdrager
    mytecmaster

Waarschijnlijk werkt de adapter dan gewoon net als nu, ik probeer er achter te komen of het ook iets anders kan zijn, zoals een defecte accu? Maar een macbook wil ook aan zonder accu? Dan is het waarschijnlijk alleen de kabel die niet goed meer is. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Als iemand nog wat anders weet, graag.

Bijdrager
    CedricH

Heb ik ook al 1 keer gehad een week of 2 geleden, ook met een early 2011 MBP. Toen begon hij gelukkig wel met opladen in een ander stopcontact nadat ik eerst een paar keer had geprobeerd in mijn gebruikelijke stopcontact. Sindsdien is het niet meer voorgevallen.

Bijdrager
    mytecmaster
    CedricH op 17 mei 2014

Heb ik ook al 1 keer gehad een week of 2 geleden, ook met een early 2011 MBP. Toen begon hij gelukkig wel met opladen in een ander stopcontact nadat ik eerst een paar keer had geprobeerd in mijn gebruikelijke stopcontact. Sindsdien is het niet meer voorgevallen.

Precies hetzelfde dus, de eerste keer deed hij het wel toen ik van stopcontact wisselde. Daarom lijkt het me ook een ander probleem dan de kabel. Want 95% van de tijd doet de kabel het gewoon.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.