10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    DanielBoven

Macbook Pro 13 inch 2012 kopen via eBay uit UK

Ik had een vraagje, is dit namelijk een goede/safe deal? Ik heb namelijk een laptop voor school nodig, en vanwege de lage waarde van de pond, leek mij dit wel een slim ideetje, maar is het slim/safe? Dit is de laptop: Verder ben ik op de hoogte dat je dan een plug hier in Nederland moet bestellen en dat op het toetsenbord geen # maar een pond staat. Maar daar heb ik geen problemen mee. Hopelijk weet iemand of dit slim/veilig is.

Mvg Daan Boven

Bijdrager
    DanielBoven

Sorry, volgens mij werkt de link niet, hierbij de goede link

Sleutelbeheerder
    Night

Slim? ja. Veilig? Ik heb het nooit zo op dit soort aankopen via eBay (garantie etc)

Bijdrager
    DanielBoven

Ja ze zeggen dat je er 90 dagen garantie bij krijgt, en PayPal heeft je geloof ik ook gedekt voor als het niet aankomt. Maar ja ik ben niet echt ervaren met dat soort dingen…

Bijdrager
    janvanes

Dat “MS Office + PS installed” is natuurlijk wel hartstikke illegaal, want je mag software niet zomaar “doorverkopen”.

Bijdrager
    DanielBoven

Ja dat weet, ik alleen heb ik daar toch voor school al een licentie voor. Dus dat maakt mij niet heel veel uit.

Bijdrager
    Geldersscheepje

Ach als je via marktplaats wat koopt is de garantie ook tot aan de deur. De prijs is denk ik best aantrekkelijk. Zelf een tweetal jaren geleden een iMac gekocht op eBay Duitsland, kan handig zijn daar eens te vergelijken (dus NIET vie eBay.nl maar eBay.de)

http://www.ebay.de/itm/MacBook-Pro-15-Zoll-RETINA-i7-2-3-GHz-aus-Mitte-2012-TOP-/291804573451?hash=item43f0e86f0b:g:QT0AAOSw8RJXCMxB

Bijdrager
    DanielBoven

Ja klopt, ik heb eerst ook op eBay Duitsland gekeken, alleen daar word een 13 inch model met een i7 en 8Gig RAM bijna niet, of helemaal niet voor die prijs verkocht. Maar in principe is deze deal wel gewoon prima toch, want volgens mij ben je door PayPal gewoon gedekt, of niet?

http://www.ebay.co.uk/itm/MacBook-Pro-13-2012-Core-i7-2-9GHz-A1278-750GB-8GB-MS-OFFICE-PS-INSTALLED-1-/262494239950?hash=item3d1de03cce:g:0bkAAOSwOVpXatag

Bijdrager
    Pixies

Een MacBook uit Duitsland zou ik niet aan beginnen. Het toetsenbord is anders. Kijk maar eens naar de foto’s op Ebay. Bij een iMac is dat probleem natuurlijk makkelijk op te lossen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.