5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Serge

Macbook Pro 13'' early 2011 Bluetooth, Wifi en Geluids problemen

Hallo Mede-omt’ers:

Ik heb sinds een dag of 2/3 last van een paar vervelende problemen, namelijk dat de bluetooth het niet meer doet, de wifi valt soms uit en bij de geluid instellingen staat er soms een ”verboden” tekentje. Het probleem met het geluid is verholpen, maar ik dacht dat deze 3 dingen misschien een verband hebben met een bepaald software matig probleem.
    Ik heb opgezocht wat het probleem kon zijn, heb de PR en SMC ge-reset, helpt nog niets.
    Nieuwe installatie van 10.8.1 maakte ook geen verschil, maar de batterij in- en uitpluggen van het moederbord hielp even….

Mijn vraag aan jullie is of er een oplossing voor is, of dat ik maar beter naar de mm kan gaan voor garantie.

Alvast HEEL erg bedankt!:smile:

Mvg,

Serge

Bijdrager
    Yggdrasil

Hangt er geen sticker aan de batterij? Zo’n sticker die zegt dat als je de sticker losmaakt, de garantie dan vervalt?

Bijdrager
    Serge
    Yggdrasil op 04 september 2012

Hangt er geen sticker aan de batterij? Zo\’n sticker die zegt dat als je de sticker losmaakt, de garantie dan vervalt?

Ik heb de plug alleen er in en uit gedaan, die sticker moet je er alleen afhalen als je de batterij zelf wilt vervangen, gewoon nog garantie hoor:smile:

Bedankt voor je reactie btw!

Bijdrager
    Yggdrasil

Ah, op die manier. Als hij nog in garantie is zou ik er gewoon mee naar je APR gaan. Ik zie dat je naar de MM gaat. Hopelijk zijn zij even behulpzaam als de gemiddelde APR. Normaal gezien, mocht er iets zijn met je moederbord o.i.d. wordt alles gewoon vervangen onder garantie.

Bijdrager
    Serge
    Yggdrasil op 04 september 2012

Ah, op die manier. Als hij nog in garantie is zou ik er gewoon mee naar je APR gaan. Ik zie dat je naar de MM gaat. Hopelijk zijn zij even behulpzaam als de gemiddelde APR. Normaal gezien, mocht er iets zijn met je moederbord o.i.d. wordt alles gewoon vervangen onder garantie.

Ja, denk dat ik dat ook ga doen 1 dezer dagen,
    Bedankt voor je reactie.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.