5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SUPERJORN

MacBook Pro 13” 2016 backlight

De backlight van mijn MacBook Pro 13” 2016 is gestopt met werken. SMC en PR-RAM resets geprobeerd, zonder succes. Op de website van Apple kwam ik op een serviceprogramma terecht: https://support.apple.com/nl-nl/13-inch-macbook-pro-display-backlight-service

Toen ik Apple belde vroegen ze om de aankoopdatum en een bon. Maar die heb ik niet, omdat ik de MacBook heb overgenomen via Marktplaats. En ik heb de contactgegevens niet meer.

Wat kan ik het beste doen? Kan ik een beroep doen op het consumentenrecht?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 6 dagen geleden door Night. Reden: Duplicaat topic verwijderd. Eén keer op 'verzenden' drukken is voldoende
    Bijdrager
    fred44nl

als je beroep wilt doen op consumentenrecht, dan moet je een aankoopfaktuur overleggen.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Oei, dat is vervelend.

Kunnen ze bij Apple niet tracken via het serienummer wanneer de computer werd geproduceerd? Natuurlijk heb je dan nog geen aankoopdatum, maar het kan al een indicatie geven of je recht hebt op het vervangingsprogramma waar je naar verwijst.

Probeer gewoon vriendelijk de situatie even voor te leggen bij Apple. Als dat niet werkt, heb je helaas niet veel keuze dan hem te laten herstellen en de kosten op jou te nemen. Vraag eerst duidelijk naar herstelprijzen voor je jezelf daaraan waagt. Dan kan je altijd nog uitwijken naar een externe hersteldienst die misschien wat goedkoper is.

Bijdrager
    bartb112

Gewoon naar card service gaan. Daar kijken ze alleen na serie nummer. Ben daar 1,5 maand gelden super geholpen nieuw scherm gekregen. En ze hebben direct toetsenbord ook gedaan onder de verlengde garantie. (Zit nieuwe accu gratis bij).

Bijdrager
    bartb112

En hoe is het nu?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.