6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iTunes.Apple

Nieuwe MacBook Pro kopen: vraagje

Ik wil heel graag een MacBook Pro kopen maar ik heb een vraag.
    die update voor de macbook pro die afgelopen week is gedaan is dat die update die eigenlijk voor kerst moest uitkomen of komt er nog iets nieuws voor de MacBook Pro voor kerst?

Bijdrager
    Dustin24

Je kunt er vanuit gaan dat er nu niks meer komt met de kerst.

Bijdrager
    iTunes.Apple

Oke bedankt

Bijdrager
    jobz

Kopen die hap!:grin:

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb je titel maar even aangepast.
    Het is handig dat je een topictitel aanmaakt waaruit in het kort blijkt wat je vraag/probleem is…. Wel zo makkelijk/vriendelijk naar degenen toe die je om hulp vraagt.

Bijdrager
    ElsR

Ik heb er ook maar een gekocht (17 inch) want ik ga begin volgend jaar voor een poosje naar het buitenland.
    Had gehoopt dat er lichtere uit zouden komen zoals de Air maar die zouden dan waarschijnlijk wel een stuk duurder geweest zijn.
    Heb wel gevonden dat je makkelijk nog een partitie voor Snow Leopard kunt maken. Want ik heb een aantal dingen in Apple Works – tekenonderdeel gemaakt die ik nog wil aanpassen en ik vind dat in Pages doen toch niet de oplossing. En in Lion draait dat dus niet.
    En ik maak ook nog een partitie voor Windows XP want ik heb nog steeds een paar dingen van mijn werk die op dat systeem draaien en nergens anders op.
    Ben eens benieuwd hoe zo’n superapparaat me bevalt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.