7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    stoondje

Macbook opstartpartition verwijdert

hoi
    Ik wil een macbook kopen ( 2de hands ) alleen die meneer heeft de opstart partitie verwijderd. Is dit maak baar
    zo ja hoe?

Toon

Ps. Het apple logo komt ook niet in beeld

Bijdrager
    Nikita

Tuurlijk; OS X opnieuw installeren (en tijdens de installatie even zorgen dat je lege ruimte weer partitioneert) en klaar is Kees.

Bijdrager
    jabesse

Met andere woorden: controleer of de originele herstel-schijven erbij zitten!

Bijdrager
    jabesse

Overigens: bij mij gaan dan wel allerlei alarmbellen af: zit er wel een harddisk in? is die machine niet gewoon enorm stuk? Je kunt in ieder geval zo niet controleren of-ie het doet.

Tip: neem een uurtje de tijd, en vraag of hij, in jouw bijzijn, vanaf de herstel-schijf kan opstarten en de computer kan installeren.

Bijdrager
    sypie

Installeren zonder controle van de installatie DVD kost ongeveer 15-20 minuten.

Bijdrager
    stoondje

mmh
    is dus niet zo moeilijk om te testen of hij niet kapot is. ga eerst even met hem maile of hij wel opstart vanaf de cd. en als hij ja zegt ga ik misschien even langs.

Bijdrager
    stoondje

IK heb met hem gemailt en hij zegt dat je gewoon met de cd kan opstarten en in de harde schijf kan. Ik ga wel even langs hem om te kijken of het wat is

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.