12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    timojansen

Macbook oplader vervangingsprogramma vraag

Hallo forumleden,

Ik heb een kort vraagje over het opladers vervangingsprogramma van Apple.
    Ik heb namelijk een Macbook die in aanmerking komt maar ik ben dat oplader dingetje kwijt.
    Zou ik een nieuwe kunnen aanvragen zonder de oude (die ik dus niet meer heb) terug te sturen?

Alvast bedankt

Bijdrager
    Targaryen

Geldt dat ook voor MacBooks? Ik dacht dat het enkel gold voor de iPad en iPhone/iPod laders… En ik denk niet dat je een nieuwe krijgt als je geen vervangexemplaar kunt meesturen.

Bijdrager
    fred44nl
    timojansen op 11 februari 2016

Hallo forumleden,

Ik heb een kort vraagje over het opladers vervangingsprogramma van Apple.
    Ik heb namelijk een Macbook die in aanmerking komt maar ik ben dat oplader dingetje kwijt.
    Zou ik een nieuwe kunnen aanvragen zonder de oude (die ik dus niet meer heb) terug te sturen?

Alvast bedankt

je hebt een Macbook.
    daar zit toch ook een lader bij.
    anders kun je er niks mee.

leg es uit:)

Bijdrager
    fred44nl
    Targaryen op 11 februari 2016

Geldt dat ook voor MacBooks? Ik dacht dat het enkel gold voor de iPad en iPhone/iPod laders… En ik denk niet dat je een nieuwe krijgt als je geen vervangexemplaar kunt meesturen.

dit programma geldt zeker ook voor Macbooks.
    je krijgt eerst een nieuwe toegestuurd, met het verzoek om de oude daarna terug te sturen.

Bijdrager
    SunKeeper

Apple kan aan het retourverzendlabel wel zien welke er terugkomen. (verwacht ik)

Je krijgt hooguit een factuur, maar duur zal het niet toch niet zijn.

Ik neem verder aan dat je jezelf liever niet op het stopcontact aansluit om eventueel een paar euro te besparen.

Bijdrager
    tarun

Je krijgt alleen de pinnetjes, niet de hele ladder. Dus of jij er veel aan hebt?

Bijdrager
    fred44nl
    SunKeeper op 11 februari 2016

Apple kan aan het retourverzendlabel wel zien welke er terugkomen. (verwacht ik)

dat denk ik niet.
    ik heb hier 2 retourenveloppen klaar liggen en de etiketten en opdruk zijn exact gelijk.
    een begeleidend retour schrijven is er ook niet bij.

in feite kunnen ze nooit weten, of je er wel of niet één hebt teruggestuurd.

Bijdrager
    timojansen

Ik heb de lader zelf nog wel alleen dat ‘duckface’ dingetje waar het vervangingsprogramma om draait heb ik niet meer.

Bijdrager
    fixar

Dus je wilt iets wat je niet meer hebt ‘omruilen’ bij Apple….

….netjes:-|

Bijdrager
    penseel

Hoe laad je de MacBook dan op?

Bijdrager
    timojansen

Er zat ook een kabel bij die je kan gebruiken

Bijdrager
    SunKeeper

Het voordeel ervan is dat je op een geaard stopcontact een geaarde verbinding hebt. Veiliger en ook prettiger, omdat de aarding dan niet op de behuizing ‘plakt’.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.