8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    execov

macbook oplader ( adaptor) laadt niet op

hey,

ik heb sinds kort een nieuwe macbook maar heb een probleem met de adapter..normaal geeft die een oranje licht (groen indien opgeladen) maar nu geeft hij enkel nog een flauw groenige schijn als ik goed kijk..mijn batterij staat bvb. op 15%..ik plug hem in, en ik krijg het icoontje van de netwerkadaptor te zien in mijn menubar in het batterijtje (niet het bliksem-icoon dat opladen weergeeft)..en als ik hem uittrek is er niets extra opgeladen..mijn vriendin heeft ook een macbook en met haar lader werkt het perfect…ik ga er dus logisch vanuit dat ht probleem aan de adaptor ligt…maar kan ik iets doen om deze terug aan de slag te krijgen…?

bedankt op voorhand!

Bijdrager
    CedricH

Als je hem nog maar pas hebt kan je met die adapter naar de winkel terug gaan. Ik denk niet dat ze moeilijk zullen doen en snel een nieuwe zullen geven.

Bijdrager
    execov

ik hoop het..spijtig genoeg heeft mijn kat enkele “tandpuntjes” in de adapterkop gezet..maar dat is niet de oorzaak van het probleem, want sinds die bijtsporen heeft ie nog 2 maand gewerkt zonder enig probleem…zouden ze daar moeilijk over doen..?

Bijdrager
    CedricH

Dat hangt er vanaf hoe diep die puntjes zijn en waar in de kop ze zijn. Ik vermoed dat het metaal zelf niet beschadigd is dus als het gewoon een klein putje in het plastic is (als je kat niet te hard doorbijt zal het wel zo erg niet zijn).

Bijdrager
    execov

het is inderdaad niet diep, nog geen halve millimeter, zelfs minder, maar er staan er zo een 6tal in, we zullen wel zien!bedankt voor het antwoord;)

Bijdrager
    CedricH

Dan zullen ze wel niet moeilijk doen. Het zou immers kunnen zijn dat die erop kwamen toen je hem meenam ofzo. Veel succes ermee.

Bijdrager
    francisp

mijn oplader doet dat ook soms, als ik de kop dan eens omdraai dan werkt het weer

Bijdrager
    MacbookTo

Wordt jullie oplader erg heet? Dus niet warm maar heet? Dat werd hij bij mij nl. vanaf het begin en onlangs heeft de batterij het begeven. Nu ik een nieuwe batterij heb, vind ik de oplader veel minder warm.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.