-
Q:
macbook opladen in auto?
Hoi
Ik wil op vakantie in mijn campertje mijn macbook via de autosigarettenaansteker (goed galgjewoord!)
kunnen opladen. Kan niets vinden bij apple.com of op net, alleen over ipod. Weet iemand hoe of wat?
Zie wel allemaal ‘normale’ aanteker adapters voor opladen van laptop, maar snap niet helemaal hoe dat dan moet met dat magnetische stekkertje van Mcbk.
Las ik nou ook ergens opladen via USB? Kandatdanook? Goh..De meeste mensen die een laptop in de auto willen opladen doen dat inderdaad met dit soort dingen.
Dat was mijn eerste reactie ook toen ik ontdekte dat dat zo ging.
Maar blijkbaar vinden de meeste mensen het wel handig dat je dan ook meteen allerlei andere apparaten eraan kunt hangen. Bovendien blijft ie bruikbaar als je ooit een laptop krijgt met net een andere spanning.
Heb ook -heel handig- een soort grote accu (type lood, 5 kg) waar je twee van die sigaretten-aanstekerplugs in kan stoppen. Kan ik én mijn iBookje opladen én de koelbox koud houden in de achterbak terwijl ik lekker een hapje aan het eten ben 8)
Vond het ding bij de Praxis, ik weet alleen niet of ze ze nu nog steeds hebben (was uitverkoop)…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.