3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Edwin377

MacBook onthoudt netwerk niet meer

Mijn MacBook onthoudt sinds kort het netwerk van mijn TimeCapsule niet meer. Iedere keer als ik hem open zit hij op een open netwerk van een ander of hij zegt dat geen van de voorkeursnetwerken gevonden kan worden. Vervolgens blijkt mijn netwerk wel in het overzicht van netwerken te staan. Vervolgens moet ik de sleutel ingeven, geef ik aan dat die altijd onthouden mag worden maar de volgende keer is hij hem toch weer vergeten. Of het hele netwerk wordt niet eens meer gebruikt zoals ik al begon. Wie weet wat er aan de hand kan zijn en wat een oplossing is?

Bijdrager
    Pieterr

Misschien staat hier nog een tip bij die ook voor jouw probleem werkt: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=121385

Bijdrager
    Edwin377

Nee, maar ik heb wat andere netwerken verwijderd, en systeemherstel laten doen door te rebooten met de shift-knop ingedrukt. Vooralsnog lijkt het goed te gaan. Vreemd; hij was ook alle wachtwoorden van de mail-account kwijt. Ik kreeg ook wat klachten over dat er iets niet goed zou zijn met de sleutelhanger. EHBO in de utility daarvan gaf weer aan dat er niks aan de hand zou zijn. Maar goed; systeemherstel lijkt te hebben geholpen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.