10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinProductions

macbook of macbook pro?

Hallo,

Wat zou je het best kiezen nu, een MB of een MBP?
    Ik vind het een moeilijke keuze omdat de nieuwe MBP’s hebben Thunderbolt en de nieuwste i processoren.
    Nu, Thunderbolt, wat is de toekomst van deze aansluiting in de komende 5 jaar?
    En de i processoren, denken jullie dat ze een i3 in de MB zouden gaan steken?
    Want de laatste update van de Mb is al 11maanden geleden. Dus tijd voor een update zou ik zeggen.
    Nu wat denken jullie, gaan de nieuwe MB’s een i3 processor krijgen, en zou je beter een MBP kiezen vanwege de Thunderbolt aansluiting?

Alvast bedankt,
    Robin

Bijdrager
    Pieterr

Thunderbolt op dit moment: boeit niet. Je kunt geen enkel apparaat kopen dat het gebruikt. Dat zal ongetwijfeld veranderen, maar nu, op dit moment, nee.

De Sandy Bridge processoren in de nieuwe MacBook Pro’s, dát is de meerwaarde.

Natuurlijk gaan ook de nieuwe MacBooks straks de nieuwe generatie processoren krijgen. Maar dat is op zich ook niet zo spannend. Al jaren lang wordt iedere nieuwe generatie computer sneller en sneller. En weet je welk proces op jouw computer de meeste CPU cycles verstookt? Precies: het “idle” proces. Oftewel, je Mac staat het grootste deel van zijn tijd uit z’n neus te vreten.

Bottom line: kijk in je portemonnee, en koop die Mac waar je het beste gevoel bij krijgt.

Bijdrager
    RobinProductions

wat is qua prestatiets trouwens het verschil? Zit er een groot verschil qua prestaties tussen de Sandy Bridge en de Core2Duo? Want een processor is meer dan het getalletje Ghz

Bijdrager
    Pieterr

Ja.

Bijdrager
    hansiedejong

Ligt eraan wat je met je Mac gaat doen? Als je een beetje gaat Twitteren en Mailen ga je het verschil natuurlijk niet merken. Dat verschil ga je merken als je de processor echt gaat gebruiken met bijv. Photoshop.

Bijdrager
    RobinProductions

Jaa ik wil toch wel enkele games lijk the settlers 7 en call of duty spelen. Natuurlijk de gewone witte MB kan die games nog aan maar gamens die bv rond dezelfde tijd volgend jaar gaan uitkomen zou hij dat nog getrokken krijgen?

Bijdrager
    RobinProductions

en voor de rest ben ik ook niet echt een gamer, maar bv angry birds ofzo speel ik wel eens graag ;d en voor de rest vrij veel tekstverwerking en voor school.

Bijdrager
    Soap

Nu MBP, kan je langer mee vooruit ivm ThunderBolt en i5. Als de MB is geüpdatet (met dezelfde specs) dan zal ik er over nadenken. Nu is MBP echt beter, en i5 is altijd beter.

Bijdrager
    Vodka

neem een iMacMiniBook Air Pro

Bijdrager
    Hengheng

@vodka
    Een iMacMiniBook Air Pro Pad lijkt me een stuk handiger !

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.