17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Kevin Kooijman

macbook niet meer aan

Ik heb een probleem met me macbook. Eerst kon ik hem niet meer uitkrijgen. Toch gelukt. Daarna wil ik hem weer starten doet niets. Accu eruit doet hij het weer. Nu weer en niets helpt hij doet gewoon helemaal niets meer. Ik heb hem nu 3dagen dus baal er ontstellend van. Wat hier aan te doen of meteen terugsturen?

Bijdrager
    JeePee

Hoe heb je ‘m uitgekregen? En helemaal niets meer doen, dat wil zeggen: je drukt de knop in, maar je hoort en ziet niets? Dan zou ik ‘m inderdaad terugbrengen of terugsturen, wellicht heb je een DOA, een Dead On Arrival, je zou dan uiteindelijk een nieuwe moeten krijgen, volgens mij.:roll:

Bijdrager
    Kevin Kooijman

ja uitzetten door accu eruit te halen deet helemaal niets meer. aankrijgen knop drukken en nul reacite geen zicht geen geluid geen lichtje helemaal nul.

ik heb hem besteld en opgestuurd gekregen moet ik dan bellen en terugsturen of?

Bijdrager
    michi_rishi

Lijkt me niet echt goed zo. Opbellen en om laten ruilen zou ik zeggen.

Bijdrager
    hannibalpeck

Is je accu wel opgeladen?

Bijdrager
    Kevin Kooijman

jep 50% toen ik hem uitzette.

Bijdrager
    kevlar

probeer dit eens apple+alt+aanknop

anders naar een apple winkel in de buurd.

Bijdrager
    Kevin Kooijman

Hij werkt met de stekker erin dan geeft hij een lege batterij aan en zegt hij dat os onverwachts afgesloten is wat hij bij veel programma’s geeft. Opladen uitgezet bij 57% vandaag weer aanzetten weer niets. Stekker erin aanzetten weer hetzelfde lege accu en onverwachtsuitgezet. Naar apple center in de buurt of opsturen?

Bijdrager
    Nikita

Je kan als het goed is naar een lokaal Apple Center, die moeten de garantie weer regelen met Apple. Of je het nu via de Online winkel hebt gekocht of bij dat Apple Center.

Bijdrager
    Fiddich

Naar support bellen (ik heb wel enige telefoontjes moeten doen…)
    Had min of meer zelfde probleem, maar ben ondertussen heel tevreden met mijn nieuwe toestel;)
    Wel +2 weken verloren, dat vond ik minder!

Bijdrager
    1984
    ”Nikita”

Je kan als het goed is naar een lokaal Apple Center, die moeten de garantie weer regelen met Apple. Of je het nu via de Online winkel hebt gekocht of bij dat Apple Center.

Als je hem Online hebt gekocht, zullen ze je in een Apple winkel/Center wel helpen……..tegen het uurtarief :money:

Inactief
    Anoniem
    ”1984″
    ”Nikita”

Als je hem Online hebt gekocht, zullen ze je in een Apple winkel/Center wel helpen……..tegen het uurtarief :money:

als het onder garantie is kost het hem niets dus je moet niet doen alsof we hongerige geldwolven zijn, kijk dan maar eens naar Apple, die kunnen geen cent missen.

Bijdrager
    Len

Online kopen is niks anders dan iets in een Apple Center kopen. Waarom heeft iedere Hollander zo’n angst voor dingen op het internet bestellen? In Amerika doen ze al jaren niet anders, ik doe ook al jaren niet anders. En Apple biedt gewoon garantie, zelfs op de verzending. Het zou wat wezen als ze dat /niet/ deden.

Als je een eind uit de buurt woont kun je dat zeggen en dan een verhaal houden van ‘hoe moet dat nou? Kan ik weer rijden…’. Wie weet willen ze dan wel een koerier sturen om je Mac af te halen. Dat is eigenlijk wel zo netjes.

Bijdrager
    Fiddich

Geloof me: op internet kopen is verre van probleemloos.
    Ik heb zeker 2uur mogen telefoneren naar Apple en TNT tegen dat alles
    ok was na het defect met het eerste toestel.
    Had ik nu naar een apple center geweest, dan had ik het toestel al meteen kunnen testen en was
    dit nooit voorgevallen.

Wat niet wegneemt dat ik door dit voorval online geen tickets of dingen op ebay zal aanschaffen… maar voor complete computers. Ik denk het niet!

Bijdrager
    Len

Hmm… mijn mini kon ik meteen inleveren. Heb ik niet gedaan, maar dat was geen probleem. Die heb ik bij de Apple Store gekocht.

De dealer komt mijn spul zelfs ophalen (Stonehouse/Machouse), maar daar bestel je dan telefonisch. Mail-a-Mac schijnt ook geen probleem te zijn maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Wel vervelend dat die service niet voor iedereen opgaat dan… Zou het in BelgiĆ« slechter geregeld zijn?

Bijdrager
    simiban

Fiddich apple centers zijn geen sinecure hoor, verre van. Je wordt er als een boer behandeld omdat ze praktisch het alleen recht hebben gehad. Mij hadden ze bij het apple center in gent zelf nog geen bevestiging mail gestuurd.

Jouw voorval heb ik ook min of meer gehad. Maar door lang drukken op de knop was dat opgelost. Nu werkt hij weer feilloos.

Mmm nog een kleine opmerking. De online store is echt wel duur:o Ik bedoel ik heb voor men laptop (zie specs in bijschrift) in apple center 1567 euro betaald (dat was inclusief studentenkorting) en doe eens de controle op de online store. Daar betaal je algouw 300/400 euro meer. Dus het fabeltje van “gratis thuis geleverd…” krijgt hier wel een serieus kick off gehalte. Ze bereken het volgens mij rechtstreeks in hun kosten.

Bijdrager
    JeePee
    ”simiban”

Mmm nog een kleine opmerking. De online store is echt wel duur:o Ik bedoel ik heb voor men laptop (zie specs in bijschrift) in apple center 1567 euro betaald (dat was inclusief studentenkorting) en doe eens de controle op de online store. Daar betaal je algouw 300/400 euro meer. Dus het fabeltje van “gratis thuis geleverd…” krijgt hier wel een serieus kick off gehalte. Ze bereken het volgens mij rechtstreeks in hun kosten.

Dan heb je met extra geheugen aangeschaft lijkt me? Daar zit nogal verschil in…:?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.