8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Endbass

MacBook Moederbord ruilen

Ik heb een MacBook moederbord gekocht, maar het is de verkeerde. Ik heb een MacBook A1181 2.16GHz T7400 Logic Board 820-2213-A gekocht, maar heb een Macbook A1181 2.0GHz Logic Board T7200 820-1889-A nodig.

Wil iemand toevallig ruilen? Of weet iemand een Apple onderdelenwinkel die ik zou kunnen proberen?

Dank!

Bijdrager
    Hansi2124

Dit kan niet worden omgeruild waar je het hebt gekocht?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Volgens mij wel kan je inderdaad gewoon deze omwisselen. Zelfde MB model nr. A1181. De processor is dan zelfs wat sneller…

Bijdrager
    Endbass

Ja, dat dacht ik dus ook. Maar bij het monteren kwam ik erachter dat er een paar stekkertjes niet passen, van een andere type zijn.

Ik heb die winkel om advies gevraagd, maar normaliter nemen ze niet terug.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Welke stekkertjes zijn dat dan? De koeling? LVDS? Ik zou gewoon terug gaan naar waar je ‘m gekocht hebt.

Bijdrager
    Endbass

Het zijn de stekkertjes van de harddisk, fan, backlight en volgens mij de superdrive.

En ik hoop maar dat de winkel servicegericht is, want volgens de voorwaarden heb ik geen rechten.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Modelnr. soms verkeerd overgenomen, of alles zou moeten passen, en zeker de SD en HDD.

Bijdrager
    Hansi2124

Vreemd dat je geen rechten als koper hebt….. Dan moet het wel een superaanbieding zijn geweest om daar te kopen:slant:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.