23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    FilX

MacBook looks like MacBook Pro

Ik zat net in de trein op het balkon bij de eerste klas (verschil moet er zijn) en ik zag daar een gozer zitten met een MacBook. Niets bijzonders, maar toen ik nog eens goed keek zag ik dat de MacBook de alluminium look had. “Dan moet het een Pro zijn”, dacht ik nog, maar naar nog eens goed kijken kon het niet anders dan dat het een MacBook was. Ik heb zelf een 15″ MacBook Pro en het verschil in grootte was overduidelijk: het moet een MacBook 13″ zijn geweest. Ook zat de drive aan de zijkant, bij de Pro’s zit die aan de voorkant, ook daaruit maakte ik op dat het een MacBook 13″ moest zijn.

Die gozer vond het maar verdacht dat een vreemt figuur met een 2de klas kaarte zo zat te turen naar zijn laptop en ging er als een haas vandoor toen de trein op Utrecht CS aankwam, dus ik kon het hem niet vragen.

Iemand enig idee of dit inderdaad een MacBook 13″ met alluminium look kon zijn of heb ik een visioen gezien en moet ik mij meteen bij Apple melden om plaats te nemen in de denktank van de ontwerpers ?

Bijdrager
    Brainiac

Misschien een 12″ PowerBook?

Bijdrager
    Ratz

“Zat jij in de trein dinsdag met je mooie alumium Lap Top? Zag je mijn smachtende blik niet? Toen we uitstapten greep ik al mijn moed bij elkander om je wat te vragen….. maar je was al gevlogen… mail mij snel want ik denk nog vaak aan je”
    Je appeltje

:D
    Just kiddin’

Inactief
    Anoniem

Misschien is de jongeman met een spuitbus aan de gang geweest? Zou wel zonde zijn…

Bijdrager
    mvdenberg

:bigsmile:

Het moet een powerbook G4 12″ zijn geweest.

Moderator
    unSOUND

Bij colorware kun je MacBooks in alle kleuren bestellen, inclusief aluminium…

http://www.colorwarepc.com/products/select_mb_white.aspx?configid=1225

Bijdrager
    mvdenberg

Die unSOUND weet toch echt alles hier. :oops:

Bijdrager
    B-Mac
    ”mvdenberg”

Die unSOUND weet toch echt alles hier. :oops:

Bijna ziek, hé? :innocent:

Bijdrager
    mvdenberg

Een wandelende encyclopedie. Of met modernere woorden: wiki. :D

Bijdrager
    B-Mac
    ”mvdenberg”

Een wandelende encyclopedie.

Naja, kijk… ik heb een leven…:P Zo heeft iedereen wat, hahahaha… :innocent: :innocent: :innocent:

Bijdrager
    FilX
    ”Ratz”

”Zat jij in de trein dinsdag met je mooie alumium Lap Top? Zag je mijn smachtende blik niet? Toen we uitstapten greep ik al mijn moed bij elkander om je wat te vragen….. maar je was al gevlogen… mail mij snel want ik denk nog vaak aan je”
    Je appeltje

Just kiddin’

Naw, de appel was me te klein…

”MacApp”

Misschien is de jongeman met een spuitbus aan de gang geweest? Zou wel zonde zijn…

Hij was niet het type dat te doen… Hij zat eerste klas…

”mvdenberg”

Het moet een powerbook G4 12″ zijn geweest.

Dat zal het zijn geweest…

Bijdrager
    Marieke van Osch

Had een powerbook niet de drive aan de voorkant?

Het kan of een gekleurde MacBook zijn of een nieuwe. Heb je gekeken of er een iSight in zit? Daar kun je het normaal gesproken snel aan zien. En anders…gewoon vragen in het vervolg natuurlijk:-)

Moderator
    unSOUND
    ”B-Mac”

Naja, kijk… ik heb een leven…

Ik ook. En ik heb ooit besloten om te gaan leren tijdens dat leven…

”B-Mac”

hahahaha… :innocent: :innocent: :innocent:

O… De humor… knijp me… ik kom niet meer bij…

Ik meen het.

Knijp me.

Inactief
    Anoniem

Ik vind dat de laatste tijd hier veel “niet lieve” opmerkingen worden gemaakt.:oops:

Bijdrager
    Steff

Misschien omdat je zelf niet al te slimme posts maakt? Kom op.

Inactief
    Anoniem
    ”Kriska”

Misschien omdat je zelf niet al te slimme posts maakt? Kom op.

Jezus:x Negeer het dan. Niet iedereen vind wat jij vind…

Het is niet tegen mij. behalve jij dan, ook tegen vele anderen.

Bijdrager
    macmickey2

Wat jij vindt wel dan? :evil: Het hele forum heeft kunnen “meegenieten” van het feit dat je iMac stuk was/is met alle ellende erbij. Begrijp me goed, ik vind het niet leuk voor je dat de iMac stuk is en dat je langer moet wachten maar je pak(te) elke mogelijke post kans aan om het verhaal te doen. Gek hé dat mensen dan op een gegeven moment zo gaan reageren. Overigens waren die post van jou over de garantie perikelen nou echt niet echt “lief” te noemen (iets met winkelpui rammen in auto?). Affijn, we gaan hier wer volledig off-topic. Zal idd wel PowerBook zijn geweest en aan de TS: Je kan het ook gewoon vragen aan iemand i.p.v. iemand als een idioot aan te gaan zitten staren…:P

Inactief
    Anoniem

De pui was eigenlijk Turbanus zijn idee :innocent: …

Beheerder, verwijder mijn account maar, als ik hier toch nie gewaardeerd word en er ongeveer elke post gezeken wordt!!!

Ik wil iedereen die wel normaal reageerden en hielpen erg bedankt. Vooral unSOUND!!!!

Bijdrager
    macmickey2

Nou voorruit dan maar heb je dat niet zelf verzonnen maar de rest wel…of ga je je nu verschuilen achter de grote brede rug van onze BBQmaster?

Bijdrager
    Lucas Raggers

Als kleine ukkepukkies ruzieen op een forum, dán heb je geen leven :). Ruzie maken doen we via PB’s.

Nu weer ontopic graag. Wat heeft FilX gezien??

:sotp:

Bijdrager
    .Arne
    ”Lucas”

Als kleine ukkepukkies ruzieen op een forum, dán heb je geen leven :). Ruzie maken doen we via PB’s.

Nu weer ontopic graag. Wat heeft FilX gezien??

:sotp:

Een 12″ PowerBook G4, terug naar de ruzie! :P

Grapje. :roll:

Bijdrager
    FilX
    ”move”

Had een powerbook niet de drive aan de voorkant?

Het kan of een gekleurde MacBook zijn of een nieuwe. Heb je gekeken of er een iSight in zit? Daar kun je het normaal gesproken snel aan zien. En anders…gewoon vragen in het vervolg natuurlijk:-)

Kon de voorkant niet zien, alleen de achter kant. Hij klapte hem vrij snel dicht, dus wel of geen iSight heb ik niet kunnen zien…

Ik las net de avond ervoor dit, dus ik dacht, hey, das snel… Maar ik blijk eerder traag te zijn, want het is erg aannemelijk dat het een G4 was…

Bijdrager
    tommy666

een Powerbook G4 12″ heeft de optische drive aan de zijkant,niet vooraan.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.