4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    AdriaanB

MacBook logt automatisch uit

Om de paar dagen logt mijn MacBook automatisch uit… Dus als ik mijn MacBook weer wil gebruiken staat hij op het inlog-venster, terwijl ik zelf nooit handmatig uitlog…
    Ik weet zeker dat hij uitlogt, omdat ik vandaag een melding zag dat het uitloggen mislukt was omdat ik nog een word document open had staan.

In de systeemvoorkeuren kan ik niks vinden over automatisch uitloggen, maar waar ligt het dan wel aan?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Mr Macintosh

Kijk eens hier.. “Systeemvoorkeuren>Energiestand>Schema”

Bijdrager
    Yaris

Automatisch uitloggen

U kunt de computer zodanig instellen dat u wordt uitgelogd na een bepaalde periode van inactiviteit. Op deze manier weet u zeker dat uw informatie veilig is als u langer bij uw computer vandaan bent dan verwacht.

BELANGRIJK: Bewaar alle documenten die u hebt gewijzigd en stop alle programma’s waarin mogelijk een venster wordt weergegeven voordat het programma wordt gesloten. Als er een venster voor niet-bewaarde documenten of een ander programmavenster wordt weergegeven, wordt de uitlogprocedure niet voltooid.

[*:4101bc3eac]Open Systeemvoorkeuren en klik op ‘Beveiliging’.
      [*:4101bc3eac]Als sommige instellingen niet beschikbaar zijn, klikt u op het hangslotsymbool en typt u de naam en het wachtwoord van een beheerder.
      [*:4101bc3eac]Schakel het aankruisvak ‘Log uit na inactieve periode van __ minuten’ in.
      [*:4101bc3eac]Wijzig desgewenst het aantal minuten en sluit het venster om uw wijzigingen op te slaan.[/list:o:4101bc3eac]
      Voor extra beveiliging kunt u het aankruisvak ‘Vraag om wachtwoord om sluimerstand of schermbeveiliging uit te schakelen’ inschakelen.

Bijdrager
      AdriaanB

ik hoop dat dit hem is! hij was idd aangevinkt! Heel erg bedankt voor jullie reacties!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.