12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    idier100

Macbook late 2011 is het wat?

Heb mij iphone 6s 128gb op marktplaats staan iemand heeft mij aangeboden te ruilen voor:

Ik bied mijn Macbook Pro 13 inch Late 2011 te ruil aan tegen een IMAC 27 inch met ongeveer de zelfde specs en minimaal met een thunderbolt aansluiting !!! Kleine bijbetaling van mijn kant bespreekbaar mits u een SSD erin heeft zitten !!!

Macbook Pro verkeerd in topstaat, geen krassen en geen dode pixels te bekennen op het beeldscherm. Geheel stofvrij !!!

Specs :

Mac OS Sierra

Intel Core i5 2.4Ghz

8 GB 1333Mhz geheugen. Uitbreidbaar tot 16 GB

180 GB SSD

Thunderbolt Poort

Geen gebruikerssporen ivm gebruik van een magic mouse en externe toetsenbord. Heeft eigenlijk altijd op een buro gestaan in een rook en stofvrije ruimte !!!

Moderator
    Pete.Z

Je hebt je iPhone te koop staan, en nu wil iemand zijn Macbook ruilen tegen een iMac.
    Duidelijk verhaal.

Bijdrager
    idier100

Dat vroeg ik niet. Hij wou eigenlijk zijn iphone tegen die van mij inruilen en toen zag ik zijn macbook advertentie en vroeg ik of hij deze ook wou ruilen!?

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou de Apple Watch gewoon houden.

Bijdrager
    SunKeeper

Die iPod touch lijkt mij inderdaad ook de beste keuze.

Bijdrager
    idier100

Bedankt dat jullie me zo serieus nemen!

Bijdrager
    SunKeeper

Fijn die duidelijke uitleg!

Bijdrager
    Brombeer

Ik heb nog een Wedgwood Edme theeservies. Het echte, niet die AH-kopie. Iemand?

Bijdrager
    SunKeeper

Bijdrager
    Maikelw
    idier100 op 26 december 2016

Bedankt dat jullie me zo serieus nemen!

Bedankt voor de duidelijke informatie die je ons verschaft. Lees je bericht zelf eens. Je bied je iPhone aan en iemand wil zijn macbook voor een 27″ iMac ruilen.

Heb mij iphone 6s 128gb op marktplaats

bied mijn Macbook Pro 13 inch Late 2011 te ruil aan tegen een IMAC 27 inch

Zeg dan bijvoorbeeld: Ik heb mijn iPhone op marktplaats aangeboden. Nu vraagt iemand mij mijn iPhone te ruilen tegen zijn Macbook. Daarbij verwijst hij me naar deze advertentie: link. Origineel wilde hij zijn Macbook dus ruilen voor een iMac, maar bied mij nu dus aan zijn Macbook voor mijn iPhone te ruilen. Is dit een goede deal?

Bijdrager
    RoyB

De MacBook Pro eind 2011 is nog een prima laptop ! We hebben hier thuis ook eentje staan een 13 inch wel geüpgraded met 8GB werk geheugen en een SSD’tje van 256GB mede door de SSD is dit een lekker vlotte laptop die voor dagelijks gebruik nog prima bruikbaar is.

wel even je post aanpassen zodat je verhaal wat duidelijker is, Maar dat wist je vast al wel.

Bijdrager
    computer space

Je hebt er meer aan dan aan die iPhone, maar tov een iMac 27 inch…
    Het is wel een echte op-het-bureau macbook, een Sandy Bridge is niet zo lekker voor de meeneem en accuduur.
    Oh, en de niet-retina 13 inch heeft een kakscherm. Daar wordt je niet blij van. De 17 inch daarentegen is magnifiek

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.