13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan86

Macbook lader

Vorige week dinsdag heb ik mijn kapotte macbook lader naar de winkel moeten terugbrengen. Ze zeiden tegen mij dat het wel onder de garantie zou vallen maar dat ze me niet meteen een nieuwe konden geven omdat het eerst onderzocht diende te worden door apple. Ik heb me daar toch mee laten afwimpelen wat ik eigenlijk niet van plan was maar goed… ze hebben nog steeds geen nieuwe lader voor me omdat er nog geen reactie is van apple. Ik ziet dus al bijna twee weken zonder lader en volgende week ga ik voor een maand weg. Iemand tips? Gewoon daar heen gaan en een nieuwe eisen en stellen dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat gezeur voor een lader?

Bijdrager
    Turbanus

Waarom heb je Apple niet gebeld?

Bijdrager
    Daan86

Omdat het de winkelier is die verantwoordelijk er voor is. Bovendien heb ik hem daar dus ingeleverd.

Inactief
    Anoniem
    ”Daan86″

Omdat het de winkelier is die verantwoordelijk er voor is. Bovendien heb ik hem daar dus ingeleverd.

Als het via Apple gaat dan weet je toch wie er verantwoordelijk is?

Bijdrager
    Daan86

De winkelier heeft hem moeten opsturen naar Apple. Ik heb verder niets met Apple te maken maar met de winkelier! Wat ik probeer te zeggen is dat de winkelier aan mij weer een degelijke lader moet geven en dat het niet uitmaakt hoe hij dit doet.

Moderator
    Strifer

bij kapotte dingen hebben ze het recht om het eerst te laten repareren voordat ze op vervanging over gaan. ik zou echter naar de winkel gaan en vragen of ze je er eentje kunnen meegeven, omdat je over vier weken een belangrijke trip gaat maken, waarbij jij je laptop toch echt nodig hebt.

als het een beetje winkel is, gaan ze een oplossing voor je zoeken zodat je toch een lader kunt meenemen op je reis.

Bijdrager
    Daan86

Dat zal ik dan even doen. Bovendien reparen ze laders niet.

Bijdrager
    puntKoen

Je moet alleen een winkel wel de tijd geven het probleem op te lossen. Er zal nu eenmaal een sparepart moeten worden aangevraagd. Meestal lukt dat wel binnen twee weken.

Bijdrager
    Daan86

Ze hebben laders zat in de winkel! Bovendien hebben ze me verteld dat als de connector kapot was ze me meteen een nieuwe konden meegeven. Nu er iets anders kapot was moesten ze het eerst overleggen met Apple maar ze garandeerden me al dat het onder de garantie valt. Hartstikke omslachtig en zonde!

Bijdrager
    Koalabeer

@Daan86, is die winkelier een Apple store of een mediagigant zoals Mediamarkt?

Bijdrager
    Daan86

Het is een :apple: store.

Bijdrager
    puntKoen

Heb je je MacBook bij dezelfde APR gekocht als waar je nu naar teruggaat?

Bijdrager
    Daan86

Jazeker

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.