30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 109)
  • Q:
    Bijdrager
    RedKillah

MacBook kopen, hulp nodig spoed!!

Hey,

Ik wil een macbook 13″ kopen uit 2009 voor €290.
    Mijn ouders willen niet dat ik hem koop om een paar stomme redenen..
    Kunnen jullie mij helpen met het bedenken van sterke redenen?
    Mvg
    Reddd

Inactief
    Anoniem

Wat is er mis met die macbook(verkoper), kun je hem ophalen? Check het serienummer ook ff en wat zijn stomme redenen? Dit lijkt wel heel erg te mooi om waard te zijn, dit kan bijna niet!

Inactief
    Anoniem

Wat is er mis met die macbook(verkoper), kun je hem ophalen? Check het serienummer ook ff en wat zijn stomme redenen? Dit lijkt wel heel erg te mooi om waard te zijn, dit kan bijna niet!

Inactief
    Anoniem

Inactief
    Anoniem

Inactief
    Anoniem

Inactief
    Anoniem

Inactief
    Anoniem

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Wolfii82

Zo Wensink, wat is jou probleem? 8x dezelfde reactie?:eek:
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Die reacties zijn verwijderd.[/mod]

We hebben het over een Macbook uit 2009. Die kun je echt wel krijgen voor tussen de 300-350 euro hoor…van een vrachtwagen afgevallen.

Bijdrager
    RedKillah

Het is een vriendin van me ze is fotografe en heeft nu macbook air er is totaal niks mis mee het is simpelweg een vrienden prijsje

Geblokkeerd
    Anoniem

Zijn enter zat vast of hij wou zo graag spoedig antwoorden.
    Persoonlijk ben ik tegen kopen van 2dehands computers.
    Want waarom zou je een mac 13″ kopen? Niet om de snelheid….
    4 jaar oud is wel oud hoor ….

Bijdrager
    RedKillah

4 gyg werkgeheugen hij is beter dan me huidige laptop van een half jaar geleden dat is tevens ook een rede van me ouders om niet te kopen want ik heb vorige zomer een nieuwe windows laptop gekocht

Bijdrager
    RedKillah

4 gyg werkgeheugen hij is beter dan me huidige laptop van een half jaar geleden dat is tevens ook een rede van me ouders om niet te kopen want ik heb vorige zomer een nieuwe windows laptop gekocht

Bijdrager
    RedKillah

Hulp met redenen voor de koop?!?!?

Geblokkeerd
    Anoniem

Naja misschien, ondanks ze geen verstand hebben van computers een goede beslissing van je ouders.
    Ga vakantie baantje nemen en zet bij je half jaar oude laptop extra geheugen in. Kost niet veel.
    Of zet er http://www.ubuntu.com/ op je half jaar oude laptop. Gaat hij ook sneller.
    Daarbij is de accu ook al 4 jaar oud, de laptops en hardware word in bedrijfs leven, na 3 jaar afgeschreven.
    Zelfde als een auto accu, die gebruik je 2 jaar. Elk jaar meer is mooi meegenomen, maar je staat een keer in de winter zonder stroom :).

Bijdrager
    RedKillah

Ik heb een vakantie baan en ruim het geld. Ik weet niet of jullie apple fans zijn? Ik wel. Als er iets goedkoops te kopen valt van appel koop ik het als het goed dan is..

Bijdrager
    Yggdrasil

Geblokkeerd
    Anoniem

Als je ruim het geld hebt, waarom heb je dan een waardeloze windows laptop gekocht ?
    En waarom heb je dan niet toen gewoon een nieuwe apple gekocht.
    Ik ben gewoon de nuchtere gebruiker. En je kan wel fan zijn, maar een computer van 4 jaar oud, is en blijft 4 jaar oud.
    Daarbij is het maar 13″.
    Echt op werken kan je niet.
    Ik ben een volvo fan, kan wel 3 volvo’s kopen 2de hands. Maar ze kosten een hoop onderhoud en kan er maar in 1 rijden.

Bijdrager
    RedKillah

Toen der had ik een HELE slechte laptop, ik had net aan het geld om een nieuwe redelijke te kopen want ik werd er ziek van, maar dat doet er niet toe. Hebben jullie hulp redenen?????

Bijdrager
    Wolfii82

Wij zijn geen Apple fans, daarom zitten we vaak op dit forum en hebben we allemaal minimaal één Apple product of willen we een Apple product aanschaffen.

Spaar wat langer door en koop een nieuwer model. Haastige spoed is zelden goed. Je wilt iets van Apple puur voor de “heb”, je weet helemaal niet wat je koopt, je verdiept je er helemaal niet in en wil van ons weten of je het moet doen. Heel vreemd!

Bijdrager
    RedKillah

Het 13\” is ideaal voor mijn vervolg opleiding ik kan hem daarvoor top gebruiken

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee sorry die heb ik niet.
    Dus je hebt een hele slechte laptop vervangen voor andere slechte laptop?
    Want als de 4 jaar oude macbook nu al sneller is dan je half jaar oude windows laptop…

Bijdrager
    RedKillah

Ik heb de macbook een dag mogen gebruiken, top ding, ik weet alle specs en hij is goed. Vroeger nooit gehad dat je ouders liepen te bitchen over iets waar geen goeie rede voor is? Exact dit geval

Bijdrager
    Stirf

Ik zal ook een poging doen: wat zijn de specificaties en wat voor een vervolgopleiding ga je doen?

Bijdrager
    RedKillah

Van mijn oude oude laptop was het scherm kapot dus ik had een extern beeldscherm en dat was niet al te leuk als je game avond had met vrienden en je kan er niet bij zijn

Bijdrager
    RedKillah

Ik ga online vormgeving volgen

Geblokkeerd
    Anoniem

Vervolg opleiding heel goed. Reken even na : Je gaat half jaar werken. 1 dag en 1 avond(koop) is 14 ongeveer.
    Is 250 a 300 per maand. x 4 = 1000 euro. Dan nog 1,5 maand dikke zomer vakantie hard werken. dan heb je 2200 euro.

http://store.apple.com/nl/configure/MD232N/A?

Elke maand maar 2 zaterdag een beetje voorzichtig stappen voor 30 euro. 14 x 30 = 420 euro.

Hou je nog een bosje bloemen voor je moeder over, fles whisky voor je vader. toppie

Geblokkeerd
    Anoniem
    RedKillah op 07 januari 2013

Van mijn oude oude laptop was het scherm kapot dus ik had een extern beeldscherm en dat was niet al te leuk als je game avond had met vrienden en je kan er niet bij zijn

Ja maar nu heb je een half jaar goede laptop die al langzamer is dan 4 jaar oude mac laptop waarvan je de specificaties niet van weet. Niet een beetje strange?(stel je eerlijk die vraag eens zelf.)

Bijdrager
    RedKillah

Specs:
    Intel core 2 duo
    2.1 GhZ
    4 gb RAM
    Bussnelheid: 800 MhZ
    Grafische Kaart: NVIDIA GeForce 9400M (G) / ION (LE)
    Hardeschijf: 150 gyg

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 109)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.