7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Hasoweh

MacBook (jaar) type word niet weergeven.

Even een snelle en wellicht een rare vraag. Waarom zie ik als ik op “Over mij Mac” klik in het overzicht niet het jaartal en de versie van mijn computer. Early, Mid of Late? Iemand enig idee?

Screenshot van mijn computer

Screenshot van YouTube. (Wat mij er toe heeft gezet om dit topic te openen.)

Bijdrager
    Niels

Is het moederbord toevallig vervanging?

Bijdrager
    Hasoweh

Nee, heb deze MacBook dinsdag ochtend hagel nieuw uit de doos getrokken.

Bijdrager
    penseel

Dat heb ik op mijn MacBook Air. Maar daar maak ik mij niet druk om.

Bijdrager
    sjoerdrei

Heb ik ook bij mijn Air uit 2013 en ook op mijn retina Pro 15inch die ik 5 dagen geleden nieuw heb gekocht. Terwijl op de Air van moeders uit 2013 wel word weergegeven en op de Air van mijn broer uit 2014 ook.

Bijdrager
    makoe

Wat mij ooit geholpen heeft bij een verkeerde weergave van “over deze Mac”:

Kopie uit een oud topic:
    Pieter Weidbeens
    Pieter Weidbeens op 07 augustus 2014 #
    Hier is de oplossing voor het probleem “134681” met de 13″ MBP mid 2014: (via Applecare)
    Het pad naar het betreffende bestand is: ~/Library/Preferences/com.apple.SystemProfiler.plist
    Deze kunt u, in de Finder, als volgt bereiken: Open het Ga menu met de alt-toets ingedrukt > Selecteer de “Bibliotheek” optie die dan tevoorschijn komt > Open de map Preferences en verwijder de com.apple.SystemProfiler.plist en herstart hierna even de computer.
    Mocht dit het probleem niet verhelpen kunt u het beste even contact opnemen met AppleCare op 0800 0201 581, want dan zal het verder geëscaleerd moeten worden (hou hierbij rekening met eventuele support opties zou u buiten de eerste 90 dagen gratis telefonische ondersteuning vallen).
    Succes allemaal!

Bijdrager
    makoe

Raar dat mijn reactie helemaal niet verschenen is bij “laatste posts” , maar goed…reageren via de iPhone volgt een ander pad blijkbaar.

Kleine toevoeging, toen ik mijn MBPr kocht gaf deze een nummer aan ipv omschrijving van wat ik daadwerkelijk voor me zag staan.
    Ik wist gelukkig wel wat ik gekocht had maar vond het ook wel prettig om te zien.
    Het plist bestand had ik eerst verplaatst naar de prullenbak, niet geleegd. Toen opnieuw opgestart en de weergave was juist. Vervolgens de prullenbak geleegd want het was opgelost.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.