3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Boevieke

Macbook iSight + iMovie = kort hard kraakgeluid!

Hallo iedereen,

Ik heb een Black Macbook met 1,25GB Ram en hetvolgende probleem. Onlangs wou ik met iMovie en de ingebouwde iSight een filmpje opnemen. Hierbij startte ik iMovie op en zette het geluid in dit programma op maximaal. Hierna koos ik links van het ‘schaarsymbooltje’ de iSight als videobron. Vlak na deze keuze hoorde ik een kort en zeer luid kraakgeluid. Ik schrok me bijna dood als het ware, temeer omdat ik het helemaal niet verwacht had. Ik sloot dus iMovie af, en wou zien of ik het kon reproduceren. Het kwam niet meer terug, tot de volgende dag ik laptop opstartte en weer iMovie wou gebruiken. BAM! Hetzelfde verschrikkelijk geluid of er iets kort gekraakt zou zijn in mijn mooie macbook! Verschrikkelijk om te horen… Dus kwam ik op het idee om even te testen of het reproduceerbaar was door telkens mijn Macbook herop te starten en dan iMovie met de iSight te gebruiken. En inderdaad het was het geval!

Mijn vraag is nu, of andere macbookbezitters dit even willen checken of ze dit ook hebben?

Zowiezo zal ik een van deze dagen mijn apple dealer of apple helpdesk contacteren ivm dit probleem. Ik heb hiervoor een zeer slechte ervaring gehad met de macbook pro en zou niet opnieuw weer door een grote rompslomp willen gaan.

Groetjes!

Bijdrager
    passenger

Maarrreuh, als je geluid wilt opnemen moet je het volume toch juist niet te hoog zetten? Juist laag.

Bijdrager
    Boevieke

Het gebeurt ook als het geluid zachter staat in iMovie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.