9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager

Macbook in Crumpler sleeve…

Ik heb sinds gisteren een Crumpler sleeve (http://www.laptopshop.nl/product-gallery/156531/category-192702-laptoptassen/crumpler-the-gimp-moses-sleeve-13-zwart.html )

Ik vind het hartstikke handig om hem in het ding te laten als ik bezig ben op de macbook.. maar is dat niet schadelijk ivm dat de hitte niet weg kan of zo?

Bijdrager
    SunKeeper

Wordt het erg warm dan?
    Ik weet niet in hoeverre de sleeve ventileert, dus of de lucht er een beetje door kan.

Mocht je Mac echt te warm worden, schakelt vanzelf de sluimerstand in.

Bijdrager
    stavos

Voor snel even met je Macbook werken zou het prima moeten kunnen, maar zodra je er wat langer achter zit kun je de sleeve beter van je MB afhalen.. De speciale kunstof waar de sleeve van gemaakt is, ventileert niet voldoende om de warmte van je Mac kwijt te kunnen raken. Voel de warmte maar eens aan de binnenkant van de sleeve als je een uurtje op je Mac hebt gewerkt en de sleeve hebt laten zitten..

Bijdrager

OK.. Ik hou nu de temp in de gaten, maar die komt in de sleeve niet boven de 30.8. eigenlijk hetzelfde als zonder..
    Kan ik zolang die niet oploopt de sleeve laten zitten, of dan alsnog eraf halen?:)

Bijdrager
    sroelofs

Mijn vriendin heeft exact dezelfde om haar MBP (2010), en zit er al 2 jaar lang standaard om heen, gaat prima.

Bijdrager
    SunKeeper

Dan zal er wel over nagedacht (en getest) zijn bij Crumpler.

Bijdrager
    JohnLokerse

Ik heb mijn BookBook ook gewoon om mijn Air heen zitten als ik ermee werk. Geen problemen, so far.

Bijdrager
    stavos

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je allemaal doet met de machine. Mail, internet en muziek zullen prima gaan, maar een middagje spelen met FCPX en je machine zal iets anders reageren..:wink:

Bijdrager

da’s wel waar.. nu ik video kijk is het wel wat warm. ( zo voelt het aan, temp blijft hetzelfde.. )

Dankjewel allemaal:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.