9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Xcode

MacBook herstart bij dichtklappen scherm

We hebben hier thuis een zwarte MacBook 2,0-Ghz Intel Core 2 Duo die soms herstart wanneer je het beeldscherm dichtklapt. Normaal gaat de MacBook in sluimerstand, maar eens in de zoveel tijd gebeurt dat niet en wanneer je dan het scherm weer openklapt zie je de computer opstarten.

Hoe kunnen we dit probleem verhelpen?

Moderator
    Strifer

bij het dichtklappen. hij klapt hem dicht en als ie hem dan weer opendoet ziet hij de computer opnieuw opstarten.

opzich natuurlijk wel een vrij groot probleem, maar ik weet er helaas geen oplossing voor.

Bijdrager
    Yaris

Er zijn duizenden mensen die dat probleem hebben bij de MacBook en de MacBook Pro en niemand die een oplossing weet: http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=3812884

Bijdrager
    Xcode

Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor dit probleem?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Lieke

:( Heb er sinds gisteren ook last van, daardoor ben ik soms wat verloren als ik ergens mee bezig was.

Bijdrager
    Xcode

Zou een bezoekje aan de winkel waar de MacBook gekocht is kunnen helpen? Ik ga er namelijk vanuit dat het probleem onder de garantie valt en, doordat meerdere mensen dit probleem hebben, het opgelost kan worden.

Bijdrager
    Gates

Zelfde probleem hier. Het is mij gister meerdere keren overkomen en net ook. Ik ben gek op mijn MB, maar ik vind het wel erg jammer dat ie een kuurtje als deze al na anderhalf jaar vertoont. Als iemand een oplossing weet, laat het dan weten.

Bijdrager
    Yaris

Zie ook het recente draadje Stand-by functie MacBook werkt niet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.