4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    ququlequ

Macbook herkent nieuwe airport kaart niet

Ik had problemen met mijn airportkaart. (zie topic). Mijn wifi deed het niet bij de oude kaart maar mijn Bluetooth werkte prima. Ik heb toen besloten om zelf een nieuwe airportkaart te bestellen en deze zelf in te bouwen.

na wat zoeken op internet kwam ik erachter dat het mogelijk was om een airportkaart in te bouwen met Bluetooth 4.0. Deze heb ik besteld op airportkaart.nl. Nadat ik de airportkaart heb geïnstalleerd met hulp van iFixit bleek mijn Macbook de kaart niet te herkennen. Geen wifi en geen Bluetooth. Airportkaart.nl vertelde mij via de telefoon dat de kaart het gewoon zou moeten doen.

Nu is mijn vraag, moet ik nog iets anders doen dan alleen de kaart erin schroeven of moet ik ook in het OS iets aanpassen.

De kan is natuurlijk dat de nieuwe kaart gewoon defect is. Iemand hier idee├źn over?

Bijdrager
    ququlequ

Nu zit mijn oude airportkaart er weer in, Bluetooth werkt weer prima alleen bij wifi krijg ik nog steeds de melding dat er geen hardware is geïnstalleerd.

Bijdrager
    KarelWillem

Misschien kun je eens een WiFi-dongle proberen?

;)

Om even aan te geven dat het niet zo heel handig is weer een nieuw topic te starten.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    ququlequ

Ik heb een nieuw topic gestart omdat het nu niet om een wifi dongle gaat. Ik heb inmiddels 3 wifi dongles aangeschaft en allemaal terug moeten brengen omdat ze niet werken met de meeste recente versie van OSX. De drivers zijn alleen voor 3 versies OSX terug. Allemaal terug moeten sturen/brengen dus ben dat een beetje zat.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.