9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lektroluver

Macbook herkent geen muziek cd’s meer

Hallo,

ik wou vandaag een nieuwe cd importeren op men macbook om zo op men ipod te zetten, maar na enkele seconden werd hij automatisch terug uitgeworpen. Het probleem doet zich enkel voor met muziek cd’s en niet met dvd’s. Het is al een tijdje geleden dat ik een muziek cd heb ge├»mporteerd, dus ik weet niet hoe lang het probleem zich al voordoet.
    Heeft er iemand een oplossing, of ervaringen met het zelfde probleem?

MVG,
    Jordy

Bijdrager
    Nikita

Hoe doet ‘ie het met andere cd’s? Dus data-cd’s, geen muziek. Ik heb wel ’s gehoord van Superdrives of Combo-drives die geen DVDs meer pakten, maar andersom nog nooit…

Bijdrager
    lektroluver

data dvd’s en data-cd’s geen probleem, enkel de audio-cd’s vormen dit probleem

Bijdrager
    lektroluver

Ik heb nu bijna al men cd’s getest, het vormt nu enkel nog een probleem met de nieuwe cd van AC/DC, black ice, terwijl hij op men playstation en men dell notebok wel werkt??? Morgen eens naar de platenzaak, cd omruilen en nog eens proberen.

Bijdrager
    Nikita

Wat is het toch dat Vlamingen het woord ‘ mijn ‘ of ” m’n ” als ‘men’ schrijven…? Hier in Nederland wordt ‘men’ gebruikt om een meerderheid van personen aan te duiden. Heel verwarrend… Nouja, zal wel een taalverschil zijn (kom net uit het Ontdekkingen van de dag – topic, waar weer een taaldiscussie liep).

Anyway… Misschien heeft het iets te maken met een kopieerbeveiliging op de CDs? Hoewel de Mac daar meestal juist het minste last van schijnt te hebben. Probeer ‘m inderdaad eens om te ruilen om te kijken of het probleem zich dan ook voordoet.

Bijdrager
    lektroluver

Ik heb ondertussen de cd geruild tegen een andere cd van Dr. Lektroluv waarbij zich opnieuw hetzelfde probleem voordeed, het ligt dus duidelijk aan mijn mac en niet aan de cd, elke nieuwe audio-cd die nog niet geript is op de mac wordt geweigerd.

MVG,
    Jordy

Bijdrager
    Arnenys
    ”Nikita”

Wat is het toch dat Vlamingen het woord ‘ mijn ‘ of ” m’n ” als ‘men’ schrijven…? Hier in Nederland wordt ‘men’ gebruikt om een meerderheid van personen aan te duiden. Heel verwarrend… Nouja, zal wel een taalverschil zijn (kom net uit het Ontdekkingen van de dag – topic, waar weer een taaldiscussie liep).

Ik lees nochtans genoeg Nederlanders ook dingen zoals ‘me hond’ ipv ‘mijn hond’ schrijven… even erg.:|

Bijdrager
    Meaculpa
    ”Arnenys”
    ”Nikita”

Ik lees nochtans genoeg Nederlanders ook dingen zoals ‘me hond’ ipv ‘mijn hond’ schrijven… even erg.:|

Inderdaad :D

Bijdrager
    Nikita
    ”Arnenys”

Mee eens, overigens :wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.