4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    gielcobben

Macbook herkend Samsung Galaxy S niet meer

Hallo,

Ik heb een maand geleden een Samsung Galaxy S gekocht. Het aansluiten om mijn macbook pro om foto’s te synchroniseren ging een tijdje goed tot afgelopen week mijn telefoon opeens geen verbinding meer maakte. Ik heb een aantal forums afgespeurd opzoek naar een oplossing maar kon deze niet vinden, vandaar deze post.

Ik heb al een aantal mogelijkheden geprobeerd, “Try going to Settings –> About Phone –> USB and select ask on connection.” en “USB debugging (Settings>Applications>Development) must be switched on for it to mount properly.” maar beide werken niet voor mij. Hij mount mijn SD kaartje niet op mijn mac.

Ik hoop dat iemand een andere oplossing heeft of een programma waarmee ik makkelijk mijn foto’s op mijn macbook kan zetten:)

Alvast bedankt,

Giel

Bijdrager
    JapserP

Samsung heeft de rechtzaak van Apple verloren, dus nu haat je Samsung je MacBook.:lol:

Bijdrager
    flotje1

Drivers installeren?

Bijdrager
    MacAnarie

Wat doet ie niet dan? Hij ziet je telefoon wel maar je kunt er niets mee? Hij ziet m helemaal niet meer? Misschien de moeite om je USB poort eens te controleren.. Toevallig een update uitgevoerd van de software? Of juist niet?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.