4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ravenshield

Macbook haswell early 2014 refresh

De 15′ macbook retina haswell ziet er niet slecht uit. Denken jullie dat er weer een refresh van de processors zal zijn in het eerste kwartaal van 2014? Net zoals dit het geval was voor de Ivy Bridge retina-modellen: aangekondigd in oktober 2012, refresh in februari 2013.
    Indien dat zo zou zijn, zullen de aanpassingen niet zoveel voorstellen waarschijnlijk. Net zoals de processors vorig jaar slechts een 0,1 GHz boost kregen bij hun refresh…maar het is altijd leuker een nieuwer model te hebben;)
    Wat denken jullie ervan?

Bijdrager
    Rickje

Waarom denk je dat iemand hier dat zou weten?

Ik ga jou toch ook niet vragen welk cijfer jij voor je tentamen over 6 maanden haalt?

Bijdrager
    sam-105

als je altijd het nieuwste model wilt hebben dan moet je, of na iedere release alles nieuw kopen, of nooit iets kopen.

als het je niet uit maakt, dan koop je wat je nodig hebt, en koop je niet wat je niet nodig hebt.

Bijdrager
    BoniMacX
    Ravenshield op 23 oktober 2013

Denken jullie dat er weer een refresh van de processors zal zijn in het eerste kwartaal van 2014?

Nee, ik denk het niet.
    Ik denk dat ze vanaf nu stoppen bij Apple om processor’s te updaten.
    Ze zijn het beu op fora posts als deze te zien verschijnen, en dan nog wel vlak na de release van processor updates in bepaalde modellen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.