8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kersje86

Macbook gecrasht?

Hoi,

Ik weet niet wat er aan de hand is maar van het 1 op de ander moment doet mun macbook raar. Gmail notifier die opeens niet meer automatisch opstart bij opstarten van macbook. Moet wachtwoord opgeven bij inloggen, programma’s die ik weer settings moet aangeven, shortcuts die ik heb aangemaakt bij “places” zijn opeens weg

Kan me niet herinneren dat ik iets anders heb gedaan dan “normaal” gebruik, niks raars geinstalleerd e.d.

Wat ik nu wil doen lukt dus ook niet: het automatisch inloggen weer inschakelen

System preferences -> Accounts-> login options en daar is alles grijs, ik kan er niks aanpassen

iemand enig idee wat er aan de hand is mijn met 3 maand oude macbook:(

Bijdrager
    Fierry

Heb je de naam van je thuismap veranderd?

dit geeft veel problemen

Bijdrager
    MacBoot

je noemt het pas een crash wanneer hij helemaal niks meer doet
    bij jou lijkt me een schone installatie het beste:wink:

Bijdrager
    kersje86

nope ik heb niets veranderd

Bijdrager
    Fierry

Gebruik je een beheerdersaccount?

Dit kan je controleren door naar systeemvoorkeuren > accounts > en dan onder je accountnaam te kijken

Als je niks kan aanpassen kan het ook zijn dat je het onderdeel gelockt hebt. dit kun je unlocken door onderaan op het slotje te klikken

Bijdrager
    kersje86

thx nu kan ik weer dingen aanpassen

Bijdrager
    Fierry

Ik neem aan dat allen het inloggen is verholpen,

heb je nog last van de andere problemen?

Bijdrager
    kersje86

nu niet meer nee… ik heb gmail notifier weer ingesteld op automatisch opstarten… en de mapjes weer gewoon aangemaakt…. verder doet hij het weer zoals vanouds

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.