10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    serdapple

Macbook foutmelding

Goedemorgen,

Oke, ik heb dan helemaal geen verstand van Apple of computers. Maar nu maak ik een hele
    rare storing/melding mee. Indien ik wil inloggen krijg ik telkens een foutmelding en herstard de computer weer op. Het lijkt de ”kernel panic” foutmelding. Ik kan wel een gastaccount op maar zodra ik in mijn eigen account de inlogcode invoer en inlog, dan komt de meldig naar boven.

Wanneer is de medng begonnen: tijdens het upgraden naar de nieuwe software ”el capitan’; is door mijn zoon de aan/uit knop ingedrukt. Sindsdien krijg ik de melding. Op mijn eigen account heb ik heel wat gegevens waarvan ik geen backup heb. Kan ik dit via de gastaccount ook wel fixen ? want dan kan ik misschien de apple recovery proberen?

Het gaat om een ”MacBook Pro (15-inch, Mid 2012)” model.

/ /uploads/community/428bfebc19faf362ad696d742757679250d11d65_88932.jpg

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  serdapple.

Bijdrager
    StefanV

Kijk eens om je met CMD + R ingedrukt kan opstarten en vervolgens de installatie opnieuw kan uitvoeren…
    als het goed is blijven je bestanden intact…

Bijdrager
    serdapple

Hii start wel op tot de inlog accounts, vervolgens probeer ik in te loggen en krijg ik de melding.
    De Cmnd + R reageert niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Dit is de nieuwe norm van afbeeldingen plaatsen geloof ik.:)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    serdapple
    KarelWillem op 27 oktober 2015

Dit is de nieuwe norm van afbeeldingen plaatsen geloof ik.:)

Bijdrager
    serdapple

Ja excuses daarvoor. Het plaatsen van foto ging mobiel:)

Bijdrager
    pruus

Wist je dat je ook een afbeelding op een mobiel kunt draaien?

Bijdrager
    serdapple
    pruus op 27 oktober 2015

Wist je dat je ook een afbeelding op een mobiel kunt draaien?