6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jac Trum

Macbook dood of accu dood?

Mijn Macbook (begin 2008) hield er vanmiddag mee op. Het gekke is (vind ik) dat van het oplaadsnoer het lampje niet meer brandt. Ik kan er dus helemaal niets mee mee, ook niet op netspanning. Betekent dit dat mijn Macbook kapot is (accu?) of mijn oplader? Ik ga er morgen natuurlijk mee naar een reseller, maar ben benieuwd of er mensen met tips zijn.

Bijdrager
    Maverick9898

Heb je je accu er al uitgehaald en dan op het netstroom aangesloten? En viel je MacBook uit toen je batterij bijna op was of was hij nog op 50 procent (bij wijze van)?

Bijdrager
    MacBeer2

De beste tip geef je zelf al: naar de reseller gaan. Met een beetje geluk is alleen de lader stuk. Kost je in het ergste geval dan 79,- euro.

Bijdrager
    Swisi

Je lader is gewoon stuk.

Bijdrager
    Oppie

Er zal toch wel iemand anders in de buurt zijn , die ook een Mac heeft?! Even die lader proberen…

Bijdrager
    Jac Trum

Ik had hem vandaag op kantoor bij me, zonder lader. De laatste keer dat ik keek had de accu nog 2,5 uur te gaan, maar toen ik hem wilde gebruiken bleek hij opeens dood te zijn. Eenmaal thuis bleek hij niet te reageren op de lader. Het lijkt me dus eerder aan de Macbook dan aan het laadapparaat te liggen, maar het rare vind ik ook dat het lampje van de lader niet brandt. Enfin, in ga er morgen wel mee naar de reseller. Ik vroeg mij vooral af of het oplaadlampje op het snoer het ook niet meer doet wanneer de accu stuk is en dus geen stroom kan ontvangen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.