4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    loukie levert

macbook blijft hangen na upgrade

Heb gisteravond een algemene upgrade uitgevoerd voor mijn mac-book. Nadat alles was gedownload en geinstalleerd bevroor het scherm. Nu krijg ik alleen het apple logo met de draai- (in werking) symbool. Ik heb al eens geprobeerd op te starten met shift. Daarna met alt en ook met de opstart-dvd. Alles met hetzelfde resultaat: apple logo met draaisymbool. Hij staat nu alweer meer dan een half uur te draaien. Weet iemand raad ? :).
    Mijn macbook is een jaar oud en ik heb de nieuwe Mac OS x 10.6. Die werkt al twee maanden prima.

alvast met dank voor een antwoord, Loukie

Bijdrager
    Hansi2124

In je vorige topic had je het over een stroomstoring die steeds roet in het eten gooide (dus je Macbook werkt niet 2 maanden prima eigenlijk…..). Is dat met deze upgrade ook voorgevallen?

Bijdrager
    loukie levert

Ben al sinds drie weken in Nederland dus dat probleem kan het niet zijn:) maar wat ik ook probeer ik blijf het appeltje zien

Bijdrager
    loukie levert

Inmiddels is het via opnieuw opstarten met alt en opstart dvd wel gelukt. Hield de toets niet lang genoeg ingedrukt. Het duurde een paar minuten voor de dvd op het scherm verscheen. Ik leer steeds weer;)
    Loukie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.