12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    marcobax

Macbook behuizing

Hallo, zojuist is er een klein stukje van de behuizing van mijn macbook (1.83ghz, 2gb) ‘afgebroken’. Ik was een beetje aan het gamen totdat ik een scherp stukje voelde aan de onderkant van mijn hand. Nu is mijn vraag, kan dit gerepareerd worden en/of valt dit ook binnen de garantie? Ik heb de notebook nu zo’n maand of 3 en nog niks mee gedaan behalve een geheugen upgrade. Sorry dat de foto’s wazig zijn, de ingebouwde Isight kon er net niet bij; vast bedankt!

Bijdrager
    LEXY

Dit soort beschadigingen valt niet onder de garantie, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
    Ben trouwens wel benieuwd hoe je dit met een ‘beetje gamen’ voor mekaar hebt gekregen…:oops:

Bijdrager
    marcobax

Daarmee bedoel ik dat er niet zo veel druk op de behuizing stond; omdat het een rustig spel is, daarom vind ik het zo vreemd dat er een stukje is afgebroken… Maar bedankt voor je reactie.

:update: ik ga nu wel even naar het maccentre

Bijdrager
    computer space

Voordeel met al die witte macs: plamuur is haast onzichtbaar :lol:

Bijdrager
    iPodder
    ”Martiniman”

Voordeel met al die witte macs: plamuur is haast onzichtbaar :lol:

Ja, een beetje kauwgom doet wonderen…

Nee zonder gekheid, als je goede lijm heb, zet je het stukje er wel netjes op. Helaas zal je het blijven zien………

Bijdrager
    Juch
    ”LEXY”

Dit soort beschadigingen valt niet onder de garantie, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.
    Ben trouwens wel benieuwd hoe je dit met een ‘beetje gamen’ voor mekaar hebt gekregen…:oops:

ik had precie hetzelfde! EXACT hetzelfde… zelfde plek, zelfde grootte etc. En het viel wel onder garantie bij mij! Juist omdat het op zo een rare plek is. Gewoon mee naar een MacStore gaan, Apple geeft hier garantie op!

Bijdrager
    denboris

het is net het stukje waar het magneetje op komt wanneer je je macbook sluit…
    kan daaraan liggen…

Bijdrager
    Juch

die lag volgens mij en de verkoper net een mm of twee wat meer naar binnen. Maar het zou kunnen.

Bijdrager
    marcobax
    ”Juch”
    ”LEXY”

ik had precie hetzelfde! EXACT hetzelfde… zelfde plek, zelfde grootte etc. En het viel wel onder garantie bij mij! Juist omdat het op zo een rare plek is. Gewoon mee naar een MacStore gaan, Apple geeft hier garantie op!

Juist, ik ben naar de plaatselijke reseller (youmac) geweest, en het probleem voorgelegd. Het viel inderdaad onder de garantie en ik krijg een belletje wanneer het onderdeel binnen is. Dan zal het binnen een klein uurtje gerepareerd zijn in de winkel zelf! Absoluut fijne service, enne plamuren vond ik ook al geen oplossing haha:P Het is geen wereldramp maarja op een mac zie je het meteen zitten, als t op mijn HP nx9105 was geweest had ik er waarschijnlijk niet zo’n probleem mee gehad.

Bedankt allemaal voor de reactie’s.

Bijdrager
    Kaspers

Nu gaat iedereen z’n macbook slopen voor een nieuwe top-housing haha :evil:.

Bijdrager
    Brent146

Hoe kan je daar nu zo’n stuk uitkloppen door ‘wat te gamen’ :?

Bijdrager
    hifi

Heb het al vaker op die plek zijn voorkomen, heeft niet te maken omdat je hand daar rust ofzo. Maar daar zit de magneet die de MacBook in klapstand bij elkaar houdt. Nu kan die magneet zo een hevige druk uitoefenen dat de case gewoon breekt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.