7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Fierry

MacBook + beamer (OPGELOST)

Hallo allemaal,

Ik geef binnenkort mijn eerste presentatie op deze MacBook, ik gebruik Keynote voor de presentatie. De beamer staat op het werk en ik heb nog geen kans gekregen om de MacBook met de beamer te testen.

Ik kan alleen nergens vinden hoe Mac OS X een beamer detecteert Helaas stammen alle topics die over dit onderwerp gaan uit 2007 of eerder. De F7 knop heeft in de laatste revisie een andere functie gekregen als mediatoets. Ook in de Systeemvoorkeuren > Beeldscherm is niks te vinden over het switchen tussen 2 weergaven.

Waar vind ik beamervoorkeuren en hoe krijg ik het ingesteld dat mijn presentatieaantekeningen worden weergeven op het laptopscherm ?

Bijdrager
    casperrrrrrr

Voordat die beamer aangesloten is, krijg je die voorkeuren niet te zien…

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Het is dan gewoon een extra beeldscherm =)

Dus beeld klonen of uitbreiden.

Bijdrager
    MacBoot

ik heb in mijn Keynote voorkeuren aangegeven dat ik de presentatie op het externe scherm wil en het scherm van mijn MacBook met daarop klein de dia en de vorige+volgende dia met aantekeningen:)
    voor de rest word de beamer gewoon herkend als een normaal beeldscherm

Bijdrager
    Fierry

Ok, dank voor al jullie antwoorden:)

best wel irritant dat die opties standaard verborgen zijn :x

Bijdrager
    RobinH

Ik heb mijn MacBook (Pro Maar daar zit geen verschil in qua instellingen) aangesloten gehad op een beamer (ook voor een Keynote). En dat werkte gewoon.
    Hetzelfde eigenlijk als een tweede beeldscherm….:D

Je zou hem gewoon in 1 keer kunnen gebruiken maar als je instellingen wil veranderen moet je hem aansluiten op die beamer en dan nog eens kijken bij je voorkeuren (beeldschermen) en dan staat hij er gewoon bij (als beeldscherm)

Maar Succes! Ook met je Keynote!:wink:

Bijdrager
    sypie
    ”GuusBeckers”

Best wel irritant dat die opties standaard verborgen zijn …

Deze opties komen tevoorschijn als je de mini-DVI kabel in je MacBook steekt. Je MacBook herkent dan een extern scherm.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.