8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    paulus12345

MacBook, beamer en visuele effecten in iTunes

hallo,

ik heb een beamer op mijn macbook aangesloten en op de beamer wil ik de visuele effecten schermvullend maar dan gaat mijn macbook ook helemaal zwart maar ik wil gewoon op mijn macbook aan de slag dat ik gewoon via de beamer die effecten te zien zijn en dat ik op mijn macbook gewoon normaal aan de slag kan maar ik wil wel de visuele effecten van itunes wel schermvullend hebben op mijn macbook.

is daar iets voor te downloaden, of kan dat niet, of moet ik want anders doen???

Geblokkeerd
    Anoniem

Kun je misschien je vraag herhalen maar dan in het normaal Nederlands?
    Dus met volledige logisch opgebouwde zinnen.

Hier kan toch niemand iets mee… :roll:

Bijdrager
    Yaris

Zijn probleem is dat hij de schermvullende visuele effecten wel op de beamer ziet maar niet tegelijk op zijn MacBook.

Bijdrager
    paulus12345

dat ja.

Bijdrager
    Kirrid

Nee hij bedoeld dat als je itunes in je secundaire scherm zet en dan visuele effecten fullscreen aanzet op je secundaire scherm je primaire scherm ook zwart wordt. Erg frustrerend en ben er zelf ook nog nooit achter gekomen hoe het wel moet…

Het punt is dus dat je itunes gewoon wilt laten spelen met de effecten, hip op een grote tv oid terwijl je nog gewoon je computer kan gebruiken…

Edit: Wacht blijkt dat je dus de effecten op beide schermen wilt… maar dit kan gewoon…je gaat naar instellingen>beeldschermen>rankschikking en vink je synchrone weergave aan waarna je de visuele effecten fullscreen aanzet, en je hebt op beide schermen visuele effecten;) Werkt hier in ieder geval top.

Bijdrager
    BartjeGossen

Ik had dit probleem ook voorhanden. Zonder een videomixer te huren en VJ-software zoals Motion Dive te gebruiken, gaat het niet lukken wat jij wil.

Bijdrager
    roblovemac

hmm interessant om te weten. Zo kom ik in de toekomst niet voor verrassingen te staan. bedank en hoop dat je er uit komt

Bijdrager
    arieboomsma

Volgens mij redelijk simpel: in plaats van je MacBook scherm de Beamer je primaire scherm maken, probleem opgelost lijkt me. Dit kun je vinden onder Beeldschermen en dan kun je de twee blauwe vlakken (je MB scherm en de beamer) slepen zoals jij dat wil. Wil je het ene scherm primair maken, dan kun je de de witte streep op het ene blauwe vlak naar de ander slepen (dat is de menubalk met het Applemenu)…

Succes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.