7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    RickDeRaaf

Macbook / batterij / extern scherm(LCD TV)

Hallo mede :apple: gebruikers,

Stel ik koop een Macbook met een batterij die 4 uur mee gaat voordat ik deze moet opladen.

Gaat deze volle batterij ook 4 uur mee als ik de macbook via DVI uitgang aansluit op m’n LCD TV via de HDMI ingang????

logischer wijze zou je denken dat de batterij langer mee moet gaan omdat het scherm v/d laptop uit staat! toch?!

Misschien dat iemand van jullie dit kan vertellen door pers. ervaringen. :lol:

Bijdrager
    KarelWillem

Waarschijnlijk ga je je MacBook dan wel gebruiken om DVD’s of iets dergelijks te draaien.
    Een DVD-speler verbruikt ook wel wat hè?

En langer dan de maximaal opgegeven tijdsduur gaat een batterij natuurlijk nooit mee.

Bijdrager
    huinkroese

Lijkt me dat je dat binnen 5 uur getest krijgt… toch?

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”KarelWillem”

Waarschijnlijk ga je je MacBook dan wel gebruiken om DVD’s of iets dergelijks te draaien, Een DVD-speler verbruikt ook wel wat hè?

:sealed:

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”huinkroese”

Lijkt me dat je dat binnen 5 uur getest krijgt… toch?

‘k heb nog geen macbook, maar een ibook. deze laat het scherm aan en kun je niet dicht klappen, dan springt die op sluimer.

Bijdrager
    d3nn

Mijn macbook gaat ongeveer 8/9 uur mee wanneer ik hem op mijn TV aansluit (12 episodes van twenty-four).
    Je kunt de brightness van je macbook scherm omlaag/uit doen en dan bespaar je veel vermogen van je accu omdat het scherm van je laptop bijna geen stroom trekt.

Ook kan je een extern toetsenbord aansluiten, scherm dichtklappen en daarna uit sluimerstand halen door op het externe toetsenbord te tikken en je wachtwoord in te voeren. Daarna kan je met je afstandbediening frontrow opstarten en film kijken. Volgensmij kan hij dan nog langer mee als de 8/9 uur.

Bijdrager
    RickDeRaaf

Super! Bidankt D3nn! :lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.