8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Juch

Macbook Batterij

Ik dacht het al kort ergens anders gelezen te hebben, maar krijg het draadje niet meer terug gevonden. Mijn MacBook batterij wil niet 100% vol, maar blijft steken bij 99%. Was hier al een oplossing voor gevonden of is dat normaal voor de Macbooks?

Veronstchuldigingen als het ergens anders al behandeld was. Maar ik vond alleen het Macbook Pro probleem.

Bijdrager
    huinkroese

Klik op je batterij icoon > Toon > vink Alleen symbolen aan et voila, probleem opgelost.

Bijdrager
    Esquare
    Bijdrager
    Petje

Op slot dan maar

Bijdrager
    Esquare
    ”Petje”

Op slot dan maar

Da’s de tweede in twintig minuten. Ben je soms van de slotenpolitie? :wink:
    O, wacht ff: dat petje past ons allemaal! :bigsmile:

Bijdrager
    Marius1976
    ”Petje”

Op slot dan maar

Verzoekjes tot slotjes worden (nog steeds) niet erg op prijs gesteld.

Overigens is er ook geen enkele reden dit op slot te doen, want ik wilde bijvoorbeeld gaan opmerken dat mijn iBook G4 dit ‘probleem’ ook heeft.

Marius

Bijdrager
    Raikkonen

Mijn MacBook krijgt hem wel tot 100 % vol!? :

Bijdrager
    steve78

heb sinds 3 maanden een Macbook Pro 15 inch. zelf ben ik een ervaren macgebruiker (± 3 jaar werk en prive).

in september 2006 meegedaan aan het exchange/replacement programme voor de batterij van deze Macbook. Sindsdien ben ik niet echt tevreden.

Deze week is het volgende aan de hand:
    1. bij het opladen haalt ‘ie idd de 100% niet.
    2. bij ‘normaal’ gebruik (bv. itunes aan en e-mailen) op de batterij gaat hij al na 10 minuten naar ± 70%.
    3. rond de 60% schiet de MBP in de slaapstand (zonder waarschuwing) en is de batterij he-le-maal leeg. (ook gechecked met de LED’s op de batterij zelf).
    4. bij het WEER opladen van de batterij geeft ie dan aan dat het zo’n 20minuten duurt tot ie vol is. daar geloof ik niet zoveel van.

10 tot 15 minuten en een lege batterij… dit ritueel is me nu zo’n 15 keer overkomen. op netstroom werkt de MBP verder perfect.

kan iemand helpen/adviseren of herken je dit probleem?

dank,
    Steve

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.