18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    woutrr

Macbook alweer kapot..

Ik heb bij dixons een macbook aangeschaft, voor meer mobiliteit, want met mijn toshiba van 3 kilo ga ik nooit ergens heen.. Maar ik kocht dus bij Dixons een Macbook, heel blij.. maar de J in het toetsenbord zat schuin en kon niet vast gezet worden.. Dus ging ik terug en kreeg ik een nieuwe binnen 2 weken (via dixons XXL in eindhoven..), die heb ik gister ontvangen.. maar tot mijn spijt is het scharnier kapot, zodra je de klep opent van zijn magneten, voel je een knik. Ik vraag dus advies..

Geld terugvragen?
    Op naar de volgende macbook?

Groetjes, wouter :innocent:

Bijdrager
    Dick de Roos

Terug dus.
    Je hebt recht op een goed product.
    Verkoopt Dixons wel nieuwe spullen?

Bijdrager
    Mendoza

geld terug gaat je niet lukken. die winkel gaat het probleem als het goed is netjes voor je oplossen.

Bijdrager
    SCCB

Je zou met je macbook ook eens te rade kunnen gaan bij Apple. Je hoeft niet per se naar Dixons

Bijdrager
    Dick de Roos
    ”SCCB”

Je zou met je macbook ook eens te rade kunnen gaan bij Apple. Je hoeft niet per se naar Dixons

Apple? je bedoeld een reseller?
    Ik zou het bij Dixons blijven proberen. Dat is degene waar je de koop mee hebt gesloten. Die heeft dan ook de plicht een goed product te leveren.
    Je kunt Apple misschien wel vragen: hoe nu verder?
    Omruilen?

Bijdrager
    woutrr

Ik heb bij mijn eerste defecte macbook (3 weken terug) nieuwe gekregen via dixons, de oude was opgestuurd naar apple, nieuwe was gistere dus binnen.. Maar via dixons kan je je geld terugvragen hoor.

Bijdrager
    1984

Loop dan even bij “YOUMAC” binnen (Heuvel gallerij) die hebben wat meer kennis betreft de Mac

Bijdrager
    LEXY

Verbazingwekkend hoe dat soort troep door de eindcontrole rolt in de fabriek!!! zzz

Bijdrager
    JWB

Als je telefonisch contact met Apple zoekt gaat dit geheel buiten Dixons om. Je hebt niet eens de aankoopbon nodig, slechts het serienummer van je MacBook. Ze geven dan een aantal locaties in de buurt waar je je MB ter reparatie kunt afgeven.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    ”JWB”

Als je telefonisch contact met Apple zoekt gaat dit geheel buiten Dixons om. Je hebt niet eens de aankoopbon nodig, slechts het serienummer van je MacBook. Ze geven dan een aantal locaties in de buurt waar je je MB ter reparatie kunt afgeven.

Bellen met Apple helpdesk is als zwemmen zonder water, je raakt geen meter verder.

Doe maar via Dixons. Dan praat je tenminste met een persoon en niet met een studentje dat van niks weet (die beginnen eerst met P-Ram te herstellen, ja zelfs als de klep kapot is…).

Maar hey, je moet het zelf weten hé…

Bijdrager
    1984
    ”MoNdO

Bellen met Apple helpdesk is als zwemmen zonder water, je raakt geen meter verder.

Doe maar via Dixons. Dan praat je tenminste met een persoon en niet met een studentje dat van niks weet (die beginnen eerst met P-Ram te herstellen, ja zelfs als de klep kapot is…).

Bel voor de grap eens naar een van deze 2 adressen voor info over het probleem:?

YOUMAC
    [size=9:8a8e1fc2c2] HEUVEL GALERIE 230
    NL – 5611 DK EINDHOVEN
    [/size:8a8e1fc2c2]
    Tel: 040 2930368

DIXONS
    [size=9:8a8e1fc2c2] DEMER 26
    NL – 5611 AS EINDHOVEN

Tel: 040-2963826[/size:8a8e1fc2c2]
    [size=9:8a8e1fc2c2][/size:8a8e1fc2c2]

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    ”1984″
    ”MoNdO

Bel voor de grap eens naar een van deze 2 adressen voor info over het probleem:?

YOUMAC
    [size=9:05fb7021a3] HEUVEL GALERIE 230
    NL – 5611 DK EINDHOVEN
    [/size:05fb7021a3]
    Tel: 040 2930368

DIXONS
    [size=9:05fb7021a3] DEMER 26
    NL – 5611 AS EINDHOVEN

Tel: 040-2963826[/size:05fb7021a3]
    [size=9:05fb7021a3][/size:05fb7021a3]

Soms kan de naservice inderdaad overal klote zijn. Maar niks zo erg als een helpdesk (yep, ook die van Apple). Tjonge jonge daar heb ooit ik uren mee aan te telefoon gehangen…

Bijdrager
    woutrr

Ik ken apple langer dan vandaag, en alle resellers of andere winkels zitten niet in de buurt.. Daarom adviseerde apple het via dixons te regelen.

Dat lukte ook, maar nu is mijn nieuwe macbook ook al defect, dus ik regel mijn geld terug. (niet de schuld van DIXONS)
    En als de tijd is aangebroken dat apple wel goede macbooks produceerd sta ik als eerste in de rij :P

Inactief
    Anoniem

Kan ik een kapotte iMac ook naar de Dixons brengen?

Bijdrager
    sypie

Als je de bon er bij hebt misschien wel.

Daarnaast heeft een MacBook niets met Classic te maken. Classic is alles van voor OS X.

Inactief
    Anoniem
    ”sypie”

Als je de bon er bij hebt misschien wel.

Ook de bon van een reseller?

Bijdrager
    sypie

Wat denk je zelf? (didactische vraag…)

Bijdrager
    woutrr

Dixons verkoopt geen iMacs..
    Er is bij mij geen reseller in de buurt, dixons geeft na aankoop altijd geld terug, 2e kapotte macbook dus ik neem het geld weer terug..

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.