15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

MacBook Alu zwakke cases

Vandaag is mijn derde MacBook binnengekomen, met de vorige twee was het volgende mis:

MacBook 1: Batterijklepje is verbogen, sluit niet aan op de rest.
    Macbook 2: Aan de zijkant sluit het scherm niet op de MacBook.

De service van Apple is super goed, ze sturen steeds een nieuwe van uit China (US keyboard). Ik had ook kunnen kiezen voor een geldbedrag, maar ik heb liever een mooie mac dan een lullig bedragje. Welnu, na het uitpakken van mijn derde mac, kom ik er achter dat het scherm scheef is gemonteerd. Je ziet duidelijk dat hij niet aansluit op de computer zelf.

Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van. Het had beter geweest als ze mijn eerste MacBook een nieuw klepje hadden gegeven, maar dat kon en mocht absoluut niet van de AppleCare. Ik heb het idee dat de Quality Control in China faalt of het materiaal brak is. Wat raar is, is dat alle drie de MacBooks een ander mankement vertonen.

Net een email naar de Apple Store gestuurd en nu maar weer afwachten. Ik vind OS X echt super nice werken, maar ik vind het zo jammer dat de afwerking van de machines niet zo mooi is als dat ze in de stores staan. Voor 1500 euro mag je toch een net afgewerkte MacBook verwachten?

Iemand anders ervaring met een slecht gemonteerde MacBook?

MacBook 1

MacBook 2

Bijdrager
    remixed

Wel pech zeg, naja 100% kan nooit. Volgens mij zit mijn scherm (alu macbook) misch 0,5 mm scheef. Dit is alleen niet te zien als je er niet op let of iets dergelijks.

Volgens mij heb je gewoon erg veel pech, want ik heb nog niks gehoord van 1 van de 3 problemen.

Bijdrager
    1984

Helaas is het niet iets nieuws, problemen met de behuizing:(

Bijdrager
    Calpa

Ik heb mijn aluminium MacBook gekocht bij een APR; en voordat ik hem mee naar huis heb genomen gewoon daar al uit de verpakking gehaald en goed geĆÆnspecteerd.

Verpeste wel een beetje het ‘uitpak-gevoel’.. maarja :oops:, er was in ieder geval niets mee aan de hand.

Bijdrager
    Toinef

Ik heb (gelukkig) nergens last van.
    Maar ik had wel een nachtmerrie over dat mijn scherm ietsjes schuin was:P

Inactief
    Anoniem
    ”1984″

Helaas is het niet iets nieuws, problemen met de behuizing:(

Ik zie geen problemen over de MacBook alu, dit is dus een zinloze verwijzing.

Bijdrager
    denboris

is het niet zo dat, als je online bestelt, je altijd de kans hebt om het product binnen de 7 dagen terug te sturen?

Je kunt dat wel “goede service” noemen, maar eigelijk zijn ze het verplicht:)

Bijdrager
    –help

Maar dit is toch een Unibody ? waren dat niet van die precisie gemaakte behuizing van aluminium :innocent: ?

[size=9:c60acd2f29]en ja dit was sarcastisch bedoelt :P[/size:c60acd2f29]

Bijdrager
    R-Flow

’t Gaat lekker met Apple de laatste tijd.:?

Bijdrager
    bassw

ik heb net mijn Macbook Alu naar de reseller gebracht naar Appel te sturen.
    Mijn trackpad funtioneerde niet meer, het kliksysteem is lam (na een maandje al :S )

Bijdrager
    Sjoerdje88

Ondertussen 1,5 maand trotse bezitter van een Unibody, maar herken geen van deze klachten!

Bijdrager
    1984
    ”mschadee”

Ik zie geen problemen over de MacBook alu, dit is dus een zinloze verwijzing.

Ga dan even naar de eerste post van de TS in dit topic,laten we hopen dat dit probleem niet hetzelfde is als in de vermelde link :wink:

Bijdrager
    Sanjeev

Met het klepje van de batt. heb ik het vaker gezien, maar dat was niets om van te schrikken.
    Scheef gemonteerde schermen nog niet tegengekomen.

Bijdrager
    mr_ootez

Over scheven battery klepjes heb ik vaker wat gehoord.
    Heb het zelf ook gehad.
    Maar de rest van mijn unibody ziet er zo perfect uit.
    Alles sluit perfect

Bijdrager
    Soulshaker

Ik heb mijn Macbook pro van november vorig jaar (niet het unibody model)

Met de case heb ik niks dan problemen mee tot nu toe
    Het ding is op een paar plaatsen gewoon gebogen , krassen op de topcase, een stukje plastieke rand van de topcase ontbreekt gewoon , en de case is rond mijn DVI poort zelfs helemaal verbogen
    Zelfs een tucano sleeve helpt niet
    Met mijn witte Macbook heb ik nooit problemen daarmee gehad :S

Ik dacht, aluminium, dat moet wel iets robuuster zijn dan plastiek , niet dus:?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.