8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    tim-air

macbook air updaten?

hallo!

Heb een probleem met mijn Macbook Air (uit begin 2014, model 6,2).
    Wanneer ik de App Store open om te updaten, werkt dit niet. App Store opent wel, maar kan nergens op drukken..

Heeft iemand wellicht de oplossing voor me??

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Wat probeer je te updaten? Mac OS X zelf? Download dan hier de combo update. Grote kans dat alle problemen na die update verholpen zijn.

Bijdrager
    tim-air

Waffle, bedankt voor de genomen moeite m’n vraag te beantwoorden.

Mijn scherm blijft nu alleen al een hele tijd hangen bij dit beeld:/uploads/community/7595321e3e74893854bff2363a57de3ce39d7bbe_85447.png

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Heb je de schijfbevoegdheden al eens herstelt? Sluit eerst het installatieprogramma (rechtsklikken op het Dock icon, daarna option indrukken en voor “Forceer Stop” kiezen). Ga daarna naar Programma’s > Hulpprogramma’s en start het Schijfhulpprogramma. Selecteer dan in de linker kolom je harde schijf (b.v. Macintosh HD) en klik onder het tab Schijf-EHBO op “Herstel Schijfbevoegdheden”. Klik ook voor de zekerheid op “Controleer schijf”. Dat tweede kan even duren.

Bijdrager
    tim-air

Behalve dat mn laptop nu behoorlijk langzaam is, zijn we ook hier niet veel mee opgeschoten.
    Heb, zoals je zei “herstel Schijfbevoegdheden” uitgevoerd, en ook “controleer schijf”.
    Nog steeds blijft hetzelfde scherm zichtbaar zoals ik eerder stuurde:S…
    Laptop ook al een aantal keren opnieuw opgestart, maar ook dit mocht niet baten.

Toevallig nog meer tips/suggesties?

BVD!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Kreeg je nog een fout(en) bij het controleren van de schijf? Download en draai SMART Reporter eens. Wat voor status geeft dat programma aan?

Bijdrager
    tim-air

Heb m even helemaal uitgeschakeld, inmiddels weer aangezet en nu begint ie te downloaden, dus denk dat het toch wel geholpen heeft!
    Wel vreemd dat dit allemaal zo moeizaam gaat, toch?

Bijdrager
    tim-air

En nee, ik kreeg geen fout(en) bij het controleren van de schijf btw

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.