9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Renske90

MacBook Air Trackpad werkt niet fatsoenlijk

Hoi!

Sinds kort is het trackpad van mijn MacBook Air een eigen wil aan het krijgen. Hij selecteert steeds van alles uit zichzelf en hij klikt van alles aan, zonder dat ik iets doe. Nu is een tijdje geleden mijn MacBook gevallen, maar ik durf niet te zeggen of dit probleem daarvoor nog niet zo was. Het zou dus daar aan kunnen liggen. Nu zijn we er achter gekomen dat als je de MacBook vasthoudt en op een bepaald punt indrukt, hij dit doet. Eerst merkte ik het probleem vooral als ik op de bank zat en de laptop dus niet stabiel stond, maar nu merk ik dat hij het ook aan tafel doet.
    Over het algemeen kan ik het trackpad gewoon niet fatsoenlijk gebruiken zonder dat hij flipt. Iemand enig idee of hier iets aan te doen is of dat het gewoon vette pech is?

Thanks!

Bijdrager
    Maurits

Waarschijnlijk dus een hardware probleem. Heb je nog garantie op je Macbook?

Bijdrager
    Renske90

Haha nee, het is het allereerste model. (begin 2008) Dus dat gaat hem helaas niet worden!

Bijdrager
    Maurits
    Renske90 op 20 juni 2013

Haha
    nee, het is het allereerste model. (begin 2008) Dus dat gaat hem helaas niet worden!

Ah dat is jammer…

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Probeer eens een Apple Hardware Check: misschien vind’ie iets …

Bijdrager
    Renske90

Voor die Hardware Test heb ik gekeken op: en als ik het goed begrepen heb, heb ik de Mac OS X Install Disc 1 nodig. Nu heb ik dat hele ding niet. Ik heb m’n MacBook overgenomen via Marktplaats met Snow Leopard erop. (Er staat nu Lion op) Het enige wat ik heb, is de cd van Snow Leopard, maar ik neem aan dat dat niet gaat werken. Er is zeker geen andere mogelijkheid om die test te doen?
    (Ik heb geprobeerd om tijdens het opstarten ‘D’ in te drukken, maar zoals verwacht werkte dat niet bij de mijne.)

Bijdrager
    Renske90

http://support.apple.com/kb/ht1509 Daar had deze link in moeten staan

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Clean install van ML

Bijdrager
    Renske90

Mountain Lion kan er sowieso niet op, maar heeft een clean install van Lion zin als het een fysiek probleem is na een val? Het is volgens mij puur als er druk op een bepaald punt op m’n MacBook komt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.