8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Rooz

Macbook air opladers

Dag iedereen,

Ik vroeg mij af of jullie ook zo redelijk snel een kapotte oplader hebben? Ik ga altijd uiterst voorzichtig om met mijn opladers, rol hem absoluut niet strak etc etc, maar alsnog is nu alweer mijn tweede macbook air oplader stuk (bij de magsafe 2 die je aan de laptop bevestigt, daar gaat dat witte omhulsel stuk). Momenteel wordt mijn oplader dan ook ontzettend heet waardoor ik mijn laptop niet volledig kan opladen omdat ik bang ben voor gevolgen. Zo’n oplader is eend uur grapje, dus erg vervelend dit!

Hebben jullie ervaring met ”niet Apple” opladers? En dan bedoel ik niet die van aliexpress oid, dat zou ik nooit gebruiken. Maar er zijn andere sites die ze verkopen, zoals de site ”macbook-adapter”

Bijdrager
    IGBA

Die andere sites maken ze ook niet zelf hè? In het algemeen zijn die nepperds niet te vertrouwen: zelfs als ze al een degelijke connector hebben, wordt er nogal gesjoemeld met de elektronica in de oplader zelf. Dan heb je straks een groter probleem dan een kapot snoer.

Bijdrager
    –help

80 euro zijn die opladers toch? En hoe lang gaan ze mee bij jou dan? Ik heb zonder problemen opladers van 4-5 jaar, maar ik rol ze ook nooit op rondom de oplader!

Moderator
    Night

a) Je moet ze niet oprollen; alles breekt op den duur als je het maar vaak genoeg buigt.
    b) Je kan naar een Apple reseller gaan en vragen om een nieuwe. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Mijn oplader moet ik ook helemaal intapen, echt wel fragiel dat spul. Ik heb ook vaak goedkope chinese opladers gehad,
    ging altijd best goed, maar soms kwam er rook uit en vlogen ze in de fik…

Bijdrager
    GoeieDag
    aartjan op 21 juni 2017

Ik heb ook vaak goedkope chinese opladers gehad, ging altijd best goed, maar soms kwam er rook uit en vlogen ze in de fik…

En die wil jij in huis hebben?

Bijdrager
    MacQ

Als opladers vaker op dezelfde plek kapot gaan zou je een preventieve actie kunnen overwegen en die plek versterken met kneedbaar plastic. Google daarop, of kijk hier: http://www.volkskrant.nl/archief/lekker-klussen~a3415360/

Moderator
    Pete.Z
    aartjan op 21 juni 2017

Mijn oplader moet ik ook helemaal intapen, echt wel fragiel dat spul. Ik heb ook vaak goedkope chinese opladers gehad,
    ging altijd best goed, maar soms kwam er rook uit en vlogen ze in de fik…

Ben ik blij dat ik niet naast je woon…..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.