7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Macbook Air naar voren/achteren kiepen?

Heej..

Ik zat eens te denken over een MB Air maar toen ging ik eens goed naar dat mooie ontwerp kijken en toen zag ik dat hij een vrij bol ontwerp aan de onderkant heeft. Nu is mijn vraag:
    Stel dat je aan het typen bent en je hebt je handen op het gedeelte naast de Trackpad liggen.. Kiep hij dan niet naar voren? Of dat hij naar voren gaat wippen?

Misschien wat een rare vraag maar ben er toch wel benieuwd naar..

Gr. iPJ!

Bijdrager
    Saabs

Indien je er werkelijk kracht op uitoefent en aan het uiteinde (aan de rand) duwt, dan gaat hij inderdaad kantelen, maar als je je handen normaal naast het trackpad plaatst, dan gebeurd er niets.:)

Bijdrager
    iPJ
    ”Saabs”

Indien je er werkelijk kracht op uitoefent en aan het uiteinde (aan de rand) duwt, dan gaat hij inderdaad kantelen, maar als je je handen normaal naast het trackpad plaatst, dan gebeurd er niets.:)

Heb je er ervaring mee? Zo ja, is het storend?

Bijdrager
    Pieterr

Ik zit NU te typen op een MacBook Air, en NEE hij kiepert NIET naar achteren als je je handen naast het trackpad legt.
    Misschien moet je gewoon eens bij een APR naar binnen gaan, en flink op het ding gaan hangen om het zelf te testen.

Bijdrager
    iPJ
    ”Pieterr”

Ik zit NU te typen op een MacBook Air, en NEE hij kiepert NIET naar achteren als je je handen naast het trackpad legt.
    Misschien moet je gewoon zelf eens bij een APR naar binnen gaan, en flink op het ding gaan hangen om het zelf te testen.

Nou ik ga morgen naar Nijmegen en ik hoop dat ze een APR hebben en dat ze dan door ook een Air hebben en dat hij dan niet op zoon lelijke laptop standaard staan…

Bijdrager
    Pieterr

Nijmegen heeft geen APR. Dan kun je beter één halte eerder uitstappen in Arnhem. Daar zit een HTR.
    In Nijmegen heeft alleen Dynabyte Macs (volgens de Apple reseller info).

Meestal kun je de MacBooks van de laptop standaard afhalen om ze nader te inspecteren.

Bijdrager
    Saabs
    ”iPJ”
    ”Saabs”

Heb je er ervaring mee? Zo ja, is het storend?

Ik heb er inderdaad ervaring mee, en neen, het is helemaal niet storend, ik merk er helemaal niets van.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.