5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMac

Macbook air met defect

Ik gebruikt al sinds 2012 met plezier mijn MacBook air 13 inch. 4 GB RAM en 128 GB SSD. Nog nooit heb ik er wat mee gehad.

Sinds een maandje heb ik ook een GoPro en heb ik wat aan het editen op mijn air. Sinds een weekje wordt mijn MacBook super heet en valt die uit. Maar nu is het zo ver gekomen dat die niet meer aan gaat. Ook als ik mijn oplader er aan zet gaat het oranje of groene lampje van de lader niet branden.

Ik ben met mijn computer naar Apple gegaan en die hebben het volgende geconstateerd: Mijn TopCase moet vervangen worden zie hier, omdat de aan en uitknop kapot is. Ze hebben de air volledig getest en konden niks vinden wat de warmte veroorzaakt en waarom de computer niet laad.

Hebben jullie enig idee of dit klopt? Het lijkt me sterk omdat mijn toetsenbord altijd heeft gewerkt en omdat de computer opeens uitviel en daarna niet meer aan ging. Ik heb hem niet zelf uitgezet. Ik ben bang dat als ik deze reparatie ter waarde van €300 euro laat uitvoeren dat het probleem nog steeds niet is opgelost.

Ik hoop een reactie.

Sleutelbeheerder
    Night

Je link werkt niet. Verder moet je Apple hetzelfde laten doen wat jij deed (probleem-indicatie) op het moment dat het ‘mis’ ging.

Bijdrager
    SunKeeper

Kanttekening tussendoor:
    De link is http://www.powerbookmedic.com/MacBook-Air-133-Top-Case-Keyboard-Assembly—Mid-2012-p-24215.html

In de tekst van de post staat die ook zo, maar waarom het niet werkt zie ik zo snel niet.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik nu wel: de 3 streepjes in de link — (- – -) zijn vervangen door één lange: —
    En dat doet de verdomde forumsoftware zelf!

Bijdrager
    Jeddes

Heeft Apple ‘het volgende geconstateerd’ na onderzoek, of was het een instant diagnose?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.