7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

macbook air toets los

ik heb gisteren een demo model macbook air gekocht. Nu zit er de ‘rechter pijltje toets’ los. En dan vooral als ik op de rechterkant druk. Dan kan ik het toetsje omhoog drukken. Wel blijft de toets aan het scharnier zitten aan een kant. Zou het kwaad kunnen om een heel klein beetje lijm op de rand het scharnier te doen en zo de toets weer vast te zetten aan het scharnier. Het scharnier is helemaal goed, dus niet gebroken ofzo

Lid
    Pepperonie

Ik zelf zou niet aan de toesten gaan lijmen. Mocht er iets fout gaan dan krijg de toets niet meer los, of blijft je toets de hele tijd hangen. Ik denk dus dat je er meer mee kapot maakt dan dat je repareert.

Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan naar de winkel en het probleem uitleggen. Als het een beetje mee zit zullen ze er niet moeilijk over doen en de toets voor je laten repareren. Daarnaast valt je macbook ook nog gewoon onder Apple’s fabriekgarantie van een jaar.

Bijdrager
    john1979

Met lijn gaan lopen rommelen lijkt mij erg onverstandig. Ik neem aan dan je ook op de demo gewoon garantie krijgt? Gewoon terug gaan naar de winkel en het probleem laten zien en zo nodig onder garantie laten oplossen.

Als je zelf gaat lopen rommelen met lijm verspeel je waarschijnlijk ook je garantie als ze het zien.

Bijdrager
    Sven Dion

Bij mijn (nieuwe) MBP waren ook 2 toetsen los. Ik gig terug naar iCentre en daar zeiden ze dat het ‘gewoon’ aandrukken is. Zat daarna perfect vast. Ik weet niet of dit hetzelfde is bij jouw MBA maar anders is het twee seconden werk… Succes!

Bijdrager
    Yggdrasil
    Pepperonie op 26 augustus 2012

.

Ben jij een nieuwe moderator of een oude moderator onder een nieuwe naam?:)

Moderator
    unSOUND

Geen van beiden.

Bijdrager
    AppleStef

@Nick: Hij hoort bij ‘Support’ volgens de ‘Over OMT’ pagina. Geen moderator dus.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.