3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Ukunian

Macbook air koppelen aan Samsung HD Ready TV

Goede avond,

Sinds enige tijd heb ik de nieuwe Macbook Air 13”. Deze wil ik graag koppelen aan mijn tv zodat ik films kan kijken, maar ook gewoon verslagen kan maken of simpelweg kan pokeren op een groot scherm.
    Nu heb ik vanmiddag bij de MM een adapter gekocht; Mini Dvi naar HDMI. De kabel die normaal gesproken in mijn PS3 zit heb ik toen losgekoppeld en in de via de adapter aan mijn Macbook gekoppeld. Wanneer ik naar het HDMI kanaal ga krijg ik echter alleen de standaard achtergrond van Apple te zien. Als ik een film start op mijn Macbook of een ander programma open, krijg ik om mijn TV niks te zien.

Het type van de TV is: Samsung HD Ready LE40A330

Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik zou kunnen proberen/doen om dit te verhelpen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Systeemvoorkeuren>Beeldschermen>Rangschikking. Als je daar bent sleep je je menubalk (in die kleine schermpjes) naar je TV. Voorbeeld:

[size=1](ik denk trouwens dat je mDP naar HDMI bedoelt, miniDVI past namelijk niet op de Air.)[/size]

Bijdrager
    Doo.

Of het scherm wat je wilt gebruiken buiten je beeld slepen naar rechts. Dus Bovenaan vastpakken en slepen, dan wordt hij vanzelf zichtbaar op het andere scherm, even dubbelklikken (in het geval van een film) en het is in full-size op je scherm te zien. De manier van swaffel werkt natuurlijk ook, maar dan wordt het TV scherm je primaire scherm en het scherm van je MB de secundaire.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.