9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Barbertje

Macbook air koppelen aan repaeter

Hallo wie kan mij vertellen hoe ik een macbook air koppel aan een fritzrepeater? Het lukt mij niet en ook de helpdesk van xs4all heeft me na 2 uur aan de telefoon ook niet kunnen helpen!
    Volgens bij hebben ze daar het hoohd al in de schoot gelegd.
    Alvast bedankt barbertje

Bijdrager
    GoeieDag

Wat bedoel je met “koppelen”?

Dat je de MBA aan het draadloze signaal van de repeater hangt? Of dat je via de MBA in de instellingen van de repeater komt?

Maar eerlijk: als het de -over het algemeen zeer goede- helpdesk van Xs4all na 2 uur nog niet lukt, wat verwacht je dan van ons?

Bijdrager
    Barbertje

Bedankt goie dag de mba wordt niet gezien door fritzrepeater

Bijdrager
    nnsa

Zou het niet andersom zijn ?

Ziet de MBA wel de originele router met WiFi zender ?

Ziet een ander device wel de Fritzbox ?

Bijdrager
    Barbertje

ja een andere laptop maar sinds contact met helpdesk hebben ze alles in de mesh gezet en sindsdien is het mis en ik ben 70 en het wordt me te moielijk

Bijdrager
    TheBigZ

Vraag anders even of je buurjongen het kan fixen voor je.

Vanaf een afstand zijn dit soort problemen moeilijk om te verhelpen.

Bijdrager
    Barbertje

mijn buurjongens zijn allemaal ouder dan 70
    Maar toch bedankt voor de moeite

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Maak eerst maar eens dat geknoei met mesh ongedaan, dan kan men je hier misschien beter helpen…

Bijdrager
    Gemstone

Wat vervelend. En als je de repeater nou eens helemaal terug zou zetten naar de fabrieksinstellingen? Dan ben je ook meteen de foute instellingen kwijt die de helpdesk in heeft gesteld.
    Snap dat het moeilijk is, al die techniek. Ik met mijn 22 jaar lach er om, maar des te mooier vind ik het dat iemand van 70 nog zo met zulke technische dingen bezig is en dit forum is er niet voor niets, dus ja, vragen kan altijd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.