5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bluap

MacBook Air Flash Storage Drive Replacement Program

Sinds kort is er het MacBook Air Flash Storage Drive Replacement Program. Zie ook pagina bij Apple.
    Je kan zelf testen (zie de tekst) en dan inleveren bij de Apple Retail Store. Of als je niet in Amsterdam woont, natuurlijk bij je iCentre (landelijk), A-Mac(landelijk), Xando (Oosten), Dixons (landelijk, gaan naar TD iCentre intern), MyCom (landelijk, gaan naar TD iCentre intern), iVizi (Limburg), Card (Zwolle)….. vergeet ik er heus wel een paar.
    Hou er rekening mee dat het programma 3 jaar loopt en het in het begin druk kan zijn qua levertijden SSD…

Bijdrager
    MrBelloNLD

tnx for the tip !

Bijdrager
    Rickje

yes thx!

Bijdrager
    Franky Mac

Ik had vanmorgen de firmware update uitgevoerd en tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde update net weer aangeboden in de Appstore.

De firmware versie is nog steeds TPVABBF0, terwijl het TQAABBF0 zou moeten zijn. Ik meen me te herinneren dat ik zoiets meegemaakt heb bij een eerdere update van de SSD-firmware. Ik heb toen FileVault moeten deactiveren om het geïnstalleerd te krijgen. Zal dat morgen maar doen indien nodig, of is het iemand met FileVault actief wel gelukt om te opdagen?

Ik heb mijn SSD niet kunnen updaten, krijg ik nu een nieuwe?;-)

Bijdrager
    Franky Mac

Na het uitzetten van FileVault lukte het om de update te installeren. De SSD firmware heeft nu versie TQAABBF0. Ik raad de gebruikers van FileVault aan om te checken of de update inderdaad heeft plaatsgevonden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.