3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Annotalsma

Macbook air fabrieksinstellingen + office behouden

Hi,

Ik ga mijn macbook air medio 2011 verkopen en wil deze naar de fabrieksinstellingen terug zetten. Nou is dit geen probleem maar heb ik er ook een office pakket op zitten wat ik er graag op wil houden. Is handig voor de volgende gebruiker. Ik heb al even lopen zoeken in het forum maar kwam niet met een concrete aanpak. Wellicht iemand die hier een oplossing voor heeft?

Mijn dank is groot!

Groeten

Anno Talsma

Sleutelbeheerder
    Night

Ja en dat mag nou juist niet (Lees: Dat vind Microsoft niet zo’n prettig idee). De nieuwe gebruiker zal zelf een Office pakket moeten aanschaffen. Vandaar dat er niet echt een goede oplossing voor is.

Maar ach…. een beetje handige nieuwe eigenaar kan vast wel ergens een torrentje vinden;)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

De eenvoudigste manier is de voor de hand liggende: om na herinstallatie van de computer de gewenste programma’s er weer op te zetten.

Maar is het geen kopie, dan mag dat zoals gezegd niet van Microsoft:

Kan ik de software toewijzen aan of overzetten naar een andere gebruiker of computer? U mag de software niet overzetten naar een andere gebruiker. U mag de software alleen direct aan derden overdragen indien deze op de gelicentieerde computer is geïnstalleerd met het Certificaat van Echtheid-etiket en deze overeenkomst. Voor de overdracht moet de andere gebruiker ermee akkoord gaan dat deze overeenkomst geldt voor de overdracht en voor het gebruik van de software. U mag geen kopieën behouden.

Is het wel een kopie dan mag het natuurlijk ook niet van Microsoft, maar dan zul je daar waarschijnlijk toch niet om malen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.