19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

MacBook air bij de media markt halen

Hallo, medemaccers:-)

Ik ben vandaag van plan om een MacBook Air 13” (het instapmodel 13” met 4GB i.p.v. 2GB te halen bij de Media Markt.

Hebben ze deze op voorraad?

M.v.g.

Harry de Maccer

Bijdrager
    KingAchille
    Bijdrager
    Oldekamp

Dat weet je pas zeker als je even belt.;)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zal even in mijn Media Markt voorraadbeheer kijken.:lol:

Of… zou het misschien handiger zijn de desbetreffende Media Markt even te bellen?

Bijdrager
    BasiX

Ja. Nee. Misschien.

Ik denk dat het slimmer is om gewoon even te bellen naar de MediaMarkt.

Bijdrager
    bouncer

Even MediaMarkt bellen??

Heb net naar Duitsland gebeld. Ja, op voorraad.

Bijdrager
    Hansi2124

Even langsgaan is slimmer.
    En een slimme meid is op de toekomst voorbereid!

Bijdrager
    ivar

klinkt lullig…maar had je hem beter vorige week bij Saturn kunnen halen. Had je 150 euro minder gekost!

Bijdrager
    Trat

Gewoon bij MyCom halen: standaard 3 jaar garantie op notebooks.

Bijdrager
    KarelWillem

Alleen moet je op het instapmodel wel even drie weken wachten.

Maar wil je een wat duurder type hebben, dan is het een goede tip.

Inactief
    Anoniem

Mycom?
    Wat een enorm slechte aftersales hebben die.
    Zou zelf nooit zoiets (meer) kopen bij Mycom. Bij de mediamarkt kun je altijd ruilen of je geld terugkrijgen binnen 14 dagen na aankoop, zonder opgaaf van reden. Dan neem ik er de onpersoonlijke benadering graag voor op de koop toe.

Bijdrager
    nebilem

Geldt de studentenkorting ook nog bij de Mediamarkt na die 100 euro korting?

Bijdrager
    Lexis

Welke 100 euro korting? Die van afgelopen vrijdag?

Bijdrager
    knrd

Nee de 100,- van de iPod Mania..

http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/ipodmania_nov,10101,.html (Klik op MacBooks)

En de studentenkorting zal niet gelden..

Bijdrager
    Nikolai

Waarschijnlijk niet i.v.m. de geheugen ugrade.

Groet, Kris

http://www.drukkerij-dordrecht.nl

Bijdrager
    Trat
    polansky op 29 november 2010

Mycom?

Zou zelf nooit zoiets (meer) kopen bij Mycom. Bij de mediamarkt kun je altijd ruilen of je geld terugkrijgen binnen 14 dagen na aankoop, zonder opgaaf van reden. Dan neem ik er de onpersoonlijke benadering graag voor op de koop toe.
    Waarom zou je in godsnaam na 14 dagen je laptop terug willen brengen (en dan ook nog zonder opgaaf)? Je weet toch wel of je zo’n ding nodig hebt of dat het wat voor jou is? Heb nog nooit iets gekocht en het toen terug gebracht…

Mijn volgende laptop haal ik bij MyCom: 3 jaar garantie, krijg je bij niemand.

Bijdrager
    maluku-nick
    polansky op 29 november 2010

Mycom?

Nee, de MediaMarkt is een geweldige (Kwalitatief Uitermate Teleurstellende) winkel =S Ze weten nieteens wat Apple nou precies is xD

Bijdrager
    Jord

Zo lang je het zelf weet, zie ik het probleem niet echt ;-). APR’s hebben dan meestal wel meer verstand van Apple, maar ik krijg altijd het idee dat ze bij de verkoop er meer op gefocust zijn om er Apple care bij te verkopen dan je daadwerkelijk tevreden met een product naar huis te sturen…

Bijdrager
    juliantomoriati

Euh, met alle respect, maar ik vind het een beetje een stom topic. Je kan zelf toch even bellen naar de dichtsbijzijnde Mediamarkt en dan heb je je antwoord? Of wil je op deze manier ons laten weten dat je een Macbook Air gaat kopen?

Maar wel leuk dat je er een gaat aanschaffen!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.