4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    den elias

macbook air

Hallo allemaal

Ik wil volgende maand een macbook air (11inch) met 2gb ram geheugen en i5 core processor met 64gb flash geheugen.
    Nu vraag ik me af als je nu die lion installeert; heb je dan minder geheugen ofzo?:-) of neemt dat dan veel gegeugen in beslag ?

Bijdrager
    Apple Focus

het is een beetje raar geschreven maar ik heb 2 antwoorden

als je hem wilde kopen kost het je geen geheugen alleen de standaard 4 gb geheugen

als je hem wilde updaten dan kost je dat 9 gb geheugen

Bijdrager
    Nikita

Lion zit per definitie op een Air (of welke Mac dan ook…) voorgeïnstalleerd.

Overigens is 2 GB werkgeheugen en 64 GB opslag sowieso te weinig om Lion een beetje prettig te draaien. Ik heb zelf het model met 4 GB werkgeheugen en 128 GB opslag en loop regelmatig tegen de schijfgrootte op. Het werkgeheugen is prima. Lion zuigt naar mijn mening een beetje (vond Snow Leopard prettiger werken, maar ja…).

Wacht op dit moment de WWDC van 11 juni af en zie daarna wat er in de aanbieding is; zou zonde zijn als je over een maand ineens met een ‘oud’ model zit.

Moderator
    Strifer

Twee topics is overbodig, dus we gaan even verder in het eerste topic: http://www.onemorething.nl/community/topic/macbook-air

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.