6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    TheLaRiche

Macbook Air 2015 "13 bodemplaat schroeven

Sinds november 2015 ben ik trotse bezitter van een Macbook Air begin 2015 “13. Helaas beginnen de schroeven van de bodemplaat steeds losser te zitten. Nou zijn dit speciale schroeven, waarvan je de schroevendraaier niet zo maar even in je gereedschapskist hebt liggen.

Al behoorlijk lang en vaak gezocht naar deze specifieke schroevendraaiers gezocht, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Iemand enig idee welke schroevendraaier(s) ik nodig zal hebben om de bodemplaat weer vast te draaien?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    fred44nl

met de punt van een nieuw aardappelschilmesje kom je een heel eind:)
    gereedschapsetjes vind je meestal bij bedrijven die bijv. iphone accu’s verkopen.

deze heb je officieel nodig:
    https://www.ifixit.com/Store/Tools/P5-Pentalobe-Screwdriver-Retina-MacBook-Pro-and-Air/IF145-090-3

Bijdrager
    Shmoo

Je hebt toch nog gewoon garantie op dat ding. Ga even bij de winkel langs en vraag of ze het even voor je willen vastdraaien, zij hebben vast wel zo’n schroevendraaier liggen. Of gewoon bij een Apple Reseller in de buurt als je bij Apple online hebt gekocht.

Bijdrager
    nebilem

kost 4 euro op internet

Bijdrager
    Mars

En met een putfje haarlak blijven ze beter zitten.

Bijdrager
    TheLaRiche

Inmiddels bij iFixit een schroevendraaier, aangezien in de toekomst de schroeven ook weer los gaan zitten. Maar even voor de beste oplossing gekozen. Bedankt voor info allemaal!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.